اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی باقربیگی:

دغدغه من در شورای شهر برگزاری جشنواره و تولید فیلم است

رئیس کمیته رسانه و هنر گروه فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دغدغه اصلی من در شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری جشنواره‌ها و تولید فیلم در اصفهان است.

دغدغه من در شورای شهر برگزاری جشنواره و تولید فیلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان مهدی باقر‌بیگی با اشاره به تأثیرگذاری هنر و رسانه برای ترویج هر گونه فرهنگ در بین عموم مردم جامعه اظهار داشت: به عنوان یک مخاطب به جرأت می‌توانم بگویم تأثیری که فیلم کوتاه و یا تیزر می‌تواند بر روی مخاطب بگذارد با هزاران سخنرانی و همایش قابل‌ مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه شناسایی نیازها و آسیب‌های جامعه توسط سینماگران و فعالان عرصه‌ هنر بسیار ضروری است، ادامه داد: شناسایی این ظرفیت‌ها باعث تولید آثاری مناسب با نیاز جامعه و به دنبال آن جذب مخاطب خواهد شد.

رئیس کمیته رسانه و هنر گروه فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فیلم‌های تولیدشده در جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان نسبتاً هزینه ساخت کم ولی تأثیرگذاری بسزایی دارد، ادامه داد: در این راستا به عنوان یک هنرمند و عضوی از شورای اسلامی شهر اصفهان تمام توان خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره به‌کار خواهم گرفت.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی من در شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری جشنواره‌ها و تولید فیلم در اصفهان است، گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را می‌توان ظرفیتی بزرگ دانست که برای بسط و گسترش هنر فیلم کوتاه در اصفهان ایجاد شده است.

انتهای پیام/63019/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول