اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان قم:

دغدغه مراجع عظام تقلید در جشنواره استانی فیلم فجر در نظر گرفته می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را بر اساس حساسیت ویژه استان و دغدغه مراجع عظام تقلید در قم عنوان کرد.

دغدغه مراجع عظام تقلید در جشنواره استانی فیلم فجر در نظر گرفته می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه همزمان با نخستین روز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز جشنواره بین المللی فیلم فجر در این استان اظهار داشت: این جشنواره امسال همزمان با استان تهران و چند استان بزرگ کشورمان در استان قم نیز پذیرای هنرمندان و علاقه مندان به فیلم و سینما است.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصمیم گرفت با شرایط خاص نسبت به میزبانی این جشنواره متناسب با حرم کریمه اهل بیت(ع) اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر دقت نظر در انتخاب فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم فجر تصریح کرد: آن دسته از فیلم‌هایی که با شرایط استان قم سازگار نیست اکران نخواهد شد.

ایزدپناه در ادامه حساسیت‌های موجود در استان را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به جایگاه ویژه قم به لحاظ وجود بارگاه منور کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه، مراجع و علما، دغدغه مراجع عظام تقلید را مد نظر قرار داده و از اکران فیلم‌هایی که با شرایط این استان همخوانی نداشتند، جلوگیری خواهد شد.

معاون سابق قوه قضائیه در پایان یادآور شد: لازم است در سال‌های آینده، جشنواره‌ها در پرتو رهنمودهای مراجع عظام شیعه شکل بگیرد.

اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما وتوس قم از 17 بهمن ماه به مدت 10 روز آغاز می شود و روزانه شش فیلم از فیلم‌های منتخب این جشنواره در ساعت‌های 10، 14، 16، 18، 20 و 22 برای علاقه مندان اکران می‌شود و علاقه مندان می‌توانند بلیط فیلم‌های مورد نظر خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم یا سینما وتوس تهیه کنند.

انتهای پیام/2258/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول