اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی جشنواره فیلم فجر در زنجان عنوان کرد

پیش‌بینی استقبال خوب از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان

مسئول اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود استقبال مردم استان زنجان از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر مطلوب باشد.

پیش‌بینی استقبال خوب از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان

مجید کامیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز، آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان است، استقبال در سانس نخست آن مطلوب نبود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم رفته رفته استقبال مردم و شهروندان از اکران فیلم‌های اعلام شده بهتر شود، ادامه داد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در ادامه اکران فیلم‌ها استقبال مردم بیشتر خواهد شد.

مسئول اجرایی جشنواره فیلم فجر در استان زنجان با بیان اینکه با توجه به مراجعات مردمی، سئوالات و پیگیری‌های آن‌ها، استقبال و علاقه شهروندان برای تماشای فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بالا بوده است، عنوان کرد: از طرفی با توجه به تخصصی بودن فیلم‌های مورد اکران، برخی از مردم عادی که در این حوزه تخصصی ندارند از تماشای این فیلم‌ها استقبالی نمی‌کنند.

کامیار با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در تنها سینمای زنجان یعنی سینما بهمن اکران می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر این سینما به سیستم پخش دیجیتال مجهز شده است.

این مسئول با اشاره به گسترش وسایل جمعی، رسانه‌ها و اینترنت، ظرفیت سینما بهمن را برای حضور علاقه‌مندان کافی دانست و گفت: ظرفیت این سینما در مجموع 233 صندلی است.

انتهای پیام/73006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول