اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

قیمت بلیط‌ جشنواره فیلم فجر یاسوج تعیین شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اشاره به یارانه در نظر گرفته شده برای بلیط‌های جشنواره فیلم فجر یاسوج، قیمت بلیط 2 هزار و 500 تومان تعیین شد.

قیمت بلیط‌ جشنواره فیلم فجر یاسوج تعیین شد

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، قیمت بلیط‌ جشنواره فیلم فجر یاسوج را 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد. 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان تصریح کرد: بیش از پنج ماه به دنبال این بودیم که بتوانیم این جشنواره را در یاسوج برگزار کنیم.

مدیر‌کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تاکنون این جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نشده، گفت: امسال با مشارکت معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کشور و مؤسسه سینما شهر برای نخستین‌بار جشنواره فیلم فجر در یاسوج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور مبلغ کمتر از 300 میلیون تومان را برای اکران 20 فیلم در یاسوج اختصاص داده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش ما برای برگزاری جشنواره فیلم در استان از سه سال گذشته آغاز شد اما برای تأیید نهایی برگزاری جشنواره فیلم در استان، پنج ماه تلاش مستمر داشتیم تا این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به پخش هم‌زمان فیلم‌های جشنواره فجر در تهران و یاسوج ابراز داشت: شهروندان یاسوجی هم‌زمان با برج میلاد، پردیس سینمایی آزادی و پردیس سینمایی هویزه در مشهد، فیلم‌های جشنواره فجر را مشاهده خواهند کرد.

کمالوندی به یارانه در نظر گرفته شده برای بلیط فیلم‌ها در یاسوج اشاره کرد و افزود: بلیط فیلم‌ها 6 هزار تومان تعیین شده که این بلیط‌ها با یارانه تعلق گرفته، 2 هزار و 500 تومان در یاسوج به فروش می‌رسد.

وی برگزاری این جشنواره در استان را یک اتفاق بزرگ دانست و تأکید کرد: از تمام رسانه‌ها خواهش می‌کنیم که مردم را برای حضور در سینما تشویق کنند تا یک آشتی بین مردم و سینما در استان ایجاد شود.

کمالوندی تصریح کرد: اگر رسانه‌ها در کنار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نباشند پیام ما به گوش مردم نمی‌رسد و کارها ابتر می‌ماند.

کمالوندی با تشکر از آقایان علیرضا رضاداد، ناصر باکیده و مهندس مسچی گفت: این عزیزان مساعدت بسیاری انجام دادند تا برای نخستین‌بار، جشنواره فیلم فجر در استان به میزبانی یاسوج برگزار شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به هم‌زمانی سه جشنواره در استان اشاره کرد و بیان داشت: در 14 بهمن جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی با حضور مسئولان برای سومین سال پیاپی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: 15 بهمن افتتاحیه جشنواره فیلم فجر است که تا 25 بهمن ادامه دارد و 26 بهمن جشنواره موسیقی فجر برپا می‌شود.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول