اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 تا 26 بهمن ماه صورت می‌گیرد

اکران فیلم‎های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در زاهدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فیلم‎های سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسرکشور 16 تا 26 بهمن ماه در سه سانس اکران در زاهدان می‎شود.

اکران فیلم‎های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فیلم‎های سی و دومین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور 16 تا 26 بهمن ماه در سالن اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان در سه سانس اکران می‎شود.

وی افزود: هنرمندان و اصحاب رسانه می‎تواند در سانس سوم که ساعت 19 شب خواهد بود به صورت رایگان فیلم‎های این جشنواره را تماشا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شهروندان زاهدانی می‎توانند در سانس اول و دوم این جشنواره که ساعت 15 و 17 شب است، نسبت به تماشای فیلم‎های مورد علاقه خود با تهیه بلیط اقدام کنند.

این مسئول ابراز داشت: دانش آموزان و دانشجویان با بهره‎مندی 50 درصد تخفیف نسبت به تهیه بلیط در درب ورود مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان اقدام کنند.

دانشی با بیان اینکه در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‎ها برای اولین بار بر روی پرده سینما می‌نشیند، افزود: اختتامیه جشنواره فیلم فجر با حضور چهره‎های هنرمند عرصه سینما و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی در زاهدان برگزار خواهد شد، بیان داشت: مجموعاً 120 اثر در رشته‎های خوشنویسی، عکس، پوستر و کاریکاتور از 14 بهمن ماه تا دو اسفندماه در قالب جشنواره هنرهای تجسمی در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان راه‎اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: در جشنواره هنرهای تجسمی آلبوم هنرهای تجسمی از هنرمندان رونمایی می‎شود.

دانشی از برگزاری جشنوار موسیقی فجر در زاهدان خبر داد و افزود: در این جشنواره هنرمندان استان موسیقی مقامی و محلی خود با دو گویش سیستانی و زبان بلوچستانی اجرای برنامه خواهند داشت. همچنین دو گروه موسیقی از تهران دراین جشنواره شرکت می‎کنند.

وی با بیان اینکه در جشنواره موسیقی فجر یک گروه موسیقی از زاهدان هنرنمایی خواهد کرد، یادآور شد: قرار است در جشنواره موسیقی از استاد شیرمحمد اسپندار تجلیل شود.

توزیع آلبوم موسیقی شیرمحمد اسپندار در جشنواره موسیقی فجر

این مسئول متذکر شد: همچنین آلبومی از تک نوازی شیر محمد اسپندار درحال تولید است که در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه جشنواره موسیقی فجر به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می‎گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره موسیقی فجر  در تالار اشراق و یا تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اجرای برنامه خواهد داشت.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول