اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان تاکید کرد

نقش بی‏‌بدیل حلقه‌های صالحین در بصیرت‌افزایی جامعه

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با اشاره به نقش بی‏‌بدیل حلقه‌های صالحین در بصیرت‌افزایی سطح جامعه، گفت: حقیقت‌جویی، تقوا، شهادت‌طلبی، روحیه ایثار و حرکت در مسیر ولایت فقیه بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نقش بی‏‌بدیل حلقه‌های صالحین در بصیرت‌افزایی جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایرج پسند ظهر امروز در جمع مربیان حلقه‌های صالحین این ناحیه، اظهار کرد: امروز دشمن مستکبر انقلاب اسلامی ایران سعی دارد یک بار دیگر با نشان دادن خوی استکباری خود، جوانان این مرز و بوم را از مسیر ولایت فقیه و شهدا دور کند.

پسند با اشاره به کودتای نوژه، قضیه صحرای طبس و حماسه دفاع مقدس، تصریح کرد: دست قدرت خداوند متعال همیشه با این انقلاب و مردم بوده و خواهد بود چراکه اگر این لطف الهی نبود معلوم نبود که چه اتفاقات ناگواری بر سر این انقلاب و ملت حادث می‌شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با اشاره به نقش بی‏‌بدیل حلقه‌های صالحین در بصیرت‌افزایی سطح جامعه، گفت: حقیقت‌جویی، تقوا، شهادت‌طلبی، روحیه ایثار و حرکت در مسیر ولایت فقیه بود که باعث پیروزی نظام اسلامی و استمرار آن شد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما امروز وظیفه داریم در جبهه خطرناک فرهنگی که دشمن برای ما طراحی کرده است مقاومت کنیم و در مقابل استکبار بایستیم.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول