اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

54/بهار92

حجت‌الاسلام شاهرودی: الگوگیری آزادی‌خواهان از انقلاب ایران عامل دشمنی استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: الگوگیری آزادی‌خواهان از انقلاب ایران عامل دشمنی استکبار است.

حجت‌الاسلام شاهرودی: الگوگیری آزادی‌خواهان از انقلاب ایران عامل دشمنی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد استانی برنامه‌های دهه فجر کردستان در سنندج اظهار کرد: با گذشت هر سال از استقرار نظام شکوهمند اسلامی در ایران شاهد گسترش هرچه بیشتر دامنه‌های فرهنگی و عقیدتی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف دنیا هستیم.

وی افزود: برقراری نظام مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و دینی در ایران یکی از مهمترین ثمرات انقلاب مردم در سال 57 است که به فضل الهی روز به روز شاهد تأثیرگذاری این حرکت مهم اسلامی در منطقه و حتی سراسر دنیا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با بصیرت‌بخشی و آگاهی‌رسانی به همه اقشار مردم از همان روز اول در برابر استکبار ایستاده است و همین امر موجب گسترش دامنه دشمنی‌ها علیه این نظام مترقی شده است.

شاهرودی افزود: هم‌اکنون انقلاب اسلامی ایران به الگویی عملی برای همه آزادی‌خواهان دنیا برای رسیدن به استقلال و خودکفایی تبدیل شده است و در این راستا نیز روز به روز بر دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌خواهند که انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شود لذا با اجرای نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف سعی بر کم‌رنگ کردن نفوذ انقلاب اسلامی در بین کشورهای اسلامی و دیگر نقاط دنیا دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران محوریت موج بیداری اسلامی را برعهده داشته و تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش بوده و روز به روز افکار جهانی را فتح می‌کند.

شاهرودی خاطرنشان کرد: بدون شک برپایی برنامه‌ها و مناسبت‌های ویژه ایام مبارک دهه فجر از جمله ضروریات بوده و باید مسئولان امر در این خصوص تمام توان خویش را به کار گیرند.

انتهای پیام/79006/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول