اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان مطرح کرد

استکبارستیزی محور اصلی برنامه‌های دهه فجر در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه فجر در استان همدان حول محور استکبارستیزی است.

استکبارستیزی محور اصلی برنامه‌های دهه فجر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی خاطره شکفتن نیروی عظیم و سوزاننده آتشفشان بزرگی است که دنیای استکبار را تکان داد.

وی با بیان اینکه دهه فجر را باید قدر بدانیم، تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین اتفاق در جهان بوده که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: در استان همدان سپاه انصار الحسین مسئولیت کمیته برنامه‌ریزی نیرو‌های مسلح و بسیج برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های دهه فجر ارتقای سطح آگاهی فردی و آحاد جامعه در بحث دشمن‌شناسی است که رهبری بارها این موضوع را در قالب بصیرت‌افزایی مد نظر قرار داده‌اند.

ابوحمزه یادآور شد: منظور از برگزاری برنامه‌ها به باور رساندن تمام سطوح جامعه با هدف استکبارستیزی و شناساندن نتایج و منافع آن در 35 سال گذشته است.

وی ادامه داد: از جمله اهداف دیگر در اجرای برنامه‌های دهه فجر ایجاد احساس خطر در صورت هرگونه سازش با دشمن، گفتمان‌سازی و ترویج موضوع دشمن‌شناسی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: محور اصلی برنامه‌های دهه فجر در استان همدان حول محور استکبارستیزی است.

وی بیان داشت: همایش مهدویت، اجرای همایش مشکات، اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج و برگزاری همزمان 20 نشست فرماندهان و سرحلقه‌های بسیج از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

ابوحمزه تصریح کرد: حضور نیرو‌های مسلح در گلزار شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست بصیرتی خانواده‌های کارکنان تیپ انصارالحسین و ... از دیگر برنامه‌های سپاه استان در دهه فجر خواهد بود.

وی بیان داشت: سخنرانی پیش از خطبه در روز جمعه، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، گرامیداشت 19 بهمن در پایگاه هوایی نوژه و دیدار نخبگان بسیج دانش‌آموزی با استاندار همدان نیز در دهه فجر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از میثاق سرگروه‌های حوزه‌های بسیج در سطح استان خبر داد و ابراز داشت: در استان همدان 7 هزار حلقه صالحین فعال است که این حلقه‌ها زیر نظر سرگروه‌ها هستند.

وی افزود: ویزیت رایگان مردم در درمانگاه شکری موحد، برگزاری عصر شعر و نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه کلام ولایت و برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع ماهواره از دیگر برنامه‌های سپاه در استان همدان است.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول