اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/117

خوانساری: حضور در جشن‌های پیروزی انقلاب تضعیف‌کننده استکبار است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: حضور در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تضعیف‌کننده استکبار جهانی است.

خوانساری: حضور در جشن‌های پیروزی انقلاب تضعیف‌کننده استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور حضور پرشور و حماسی مردم ایران در استقبال تاریخی از امام راحل است، استقبالی که به‌واسطه اعتقاد مردم به امام خمینی (ره) به‌عنوان قلب تپنده ملت شکل گرفت و منجر به پیروزی انقلاب شد.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: امام خمینی(ره) نه تنها رهبری انقلاب اسلامی ملت ایران، بلکه هدایت و رهبری مستضعفین جهان در مقابله با حکام ظلم و جور را بر عهده داشت و توانست با جهت‌دهی به حرکات انقلابی ملت‌های آزادی‌خواه، زمینه پیروزی مظلومان جهان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر، دوران رهایی مظلومان از چنگال حکام ظلم و جور است و زمینه استقرار دین مبین اسلام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی در ایران را فراهم کرد.

خوانساری عنوان کرد: حضور در ویژه برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی عادی نیست بلکه عاملی در راستای حمایت از انقلاب و تضعیف‌کننده استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره تلاش داشته‌اند تا با بهره‌گیری از فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران، مردم به‌ویژه جوانان را از کارآمدی نظام ناامید کرده و بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده و همه‌جانبه مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب عشق و ارادت آنان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده و تمام توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان عنوان کرد: در شرایطی که تلاش‌های دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته‌ای ایران را در دستیابی به حقوق مسلم ملت موفق کرده، حضور گسترده مردم در این مراسم به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن، قدرت چانه‌زنی تیم مذاکره‌کننده را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول