اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

بخشی‌نگری و بی‌برنامگی آفت کار دهیاران است

فرماندار بهمئی گفت: دهیاران نقش کلیدی در توسعه و شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در روستاها دارند که نمی‌توان آن‌ها را با بخشی‌نگری و بی‌برنامگی به سرانجام رساند.

بخشی‌نگری و بی‌برنامگی آفت کار دهیاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، فرماندار بهمئی پیش از ظهر امروز در نشست دهیاران این شهرستان با گرامی‌داشت دهه فجر اظهار کرد: ملت ما با تکیه بر سلاح ایمان در مقابل رژیم مستبد شاهنشاهی و با تحمل سختی‌ها ایستادگی کرد و به پیروزی رسید و امروز با اقتدار بر قله‌های علمی جهان ایستاده است.

حجت‌الله دلشاد افزود: امروز دشمن هیچ‌گونه توان مقابله با این نظام را ندارد و ملت ما سرمشق و الگویی شده برای دیگر کشورهای آزادی‌خواه جهان و بیداری اسلامی که اکنون در کشورهای اسلامی می‌بینیم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام با شکوه باید با برنامه‌های مطلوب و در خور شأن این ایام و نقش و تأثیر مردم را در به ثمر نشستن به خوبی جلوه دهیم.

دلشاد گفت: از دهیاران و بخشداران انتظار داریم که در حوزه‌های مربوطه برنامه‌های دهه فجر را به نحو مطلوب و باشکوه‌تر از همیشه برپا کنند.

فرماندار بهمئی افزود: سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده که حماسه سیاسی را مردم در انتخابات به وجود آوردند و حال وظیفه دولت است که حماسه اقتصادی را با کار و تلاش رقم زند.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت رشد و توسعه اقتصادی، و رشد و افزایش تولید است و با افزایش تولید می‌توانیم به اقتصاد و معیشت مردم به خصوص روستاها کمک شود.

دلشاد اضافه کرد: شما بخشداران و دهیاران نقش کلیدی در توسعه مناطق خود دارید و با شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در روستاها و دهستان‌ها می‌توانید به اقتصاد روستا کمک کنید.

فرماندار بهمئی در پایان این نشست به دهیاران توصیه کرد مشکلات روستاهای خود را به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده به بخشداران و یا فرمانداران تحویل دهند و در ادامه خواستار تشکیل جلسات توجیهی برای دهیاران از سوی بخشداران شد.

بخشدار مرکزی بهمئی در این نشست اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که شوراهای اسلامی، بخشداران و دهیاران دارند کمبود اعتبارات است که با این اعتبار هم باید کار عمرانی شود و هم حقوق دهیاران پرداخت و دیگر کارهای فرهنگی در سطح روستاها صورت گیرد که این مبلغ کفاف حقوق دهیاران را نمی‌دهد.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول