اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر خبر داد

راه‌اندازی 354 دهیاری در روستاهای استان بوشهر

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر از راه‌اندازی 354 دهیاری در روستاهای استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی 354 دهیاری در روستاهای استان بوشهر

حسین عالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: رسیدگی به مسایل و مشکلات روستاها امر لازم و ضروری است و در استان بوشهر در این راستا اهتمام جدی داریم.

وی افزود: در چند سال اخیر در راستای تاسیس دهیاری در روستاهای واجد شرایط اقدامات ارزنده و مهمی انجام گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر از راه‌اندازی 354 دهیاری در روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 354 روستای استان بوشهر دارای دهیاری هستند که نسبت به سال‌های گذشته رشد محسوسی داشته است.

عالی‌نژاد تصریح کرد: بر اساس آمار موجود تمام روستاهای بالای 50 خانوار استان دارای دهیاری هستند و تلاش می‌کنیم در تمام روستاهای بالای 20 خانوار نیز دهیاری را مستقر کنیم.

وی یادآور شد: رسیدگی به روستاها و افزایش امکانات و تجهیزات روستاها امری بسیار مهم و لازم است و در این راستا همه مسئولان باید کمک کنند.

این مسئول بیان کرد: بهسازی جاده‌های روستایی و تسهیل آمد و شد روستاییان در دستور کار این دفتر قرار دارد که امیدواریم با تامین اعتبارات به اهداف خود در این مسیر برسیم.

عالی‌نژاد گفت: افزایش امکانات تفریحی در روستاهای توریستی نیز مورد توجه قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که روستاها در جذب توریست به توفیق لازم برسند.

وی ابراز داشت: سرکشی به روستاهای دوردست و آشنایی با مشکلات آنها نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد و از همه توان و ظرفیت موجود در این مسیر بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول