اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان خبر داد

ایجاد 15 دهیاری جدید در ریگان

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: با ایجاد 15 دهیاری جدید طی یک سال گذشته، تعداد دهیاری‌های این شهرستان به بیش از 90 دهیاری رسیده است.

ایجاد 15 دهیاری جدید در ریگان

محمدصادق داد‌الله‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: در طول سال‌های انقلاب اسلامی طرح‌های عمرانی زیادی در این شهرستان انجام و موجب رفع بسیاری از مشکلات مردم شده است.

وی با اشاره به طرح‌های انجام شده طی یک سال گذشته در ریگان بیان داشت: راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه، سیستم شبکه دیجیتال و درمانگاه تخصصی حضرت معصومه (س) از جمله پروژه‌های مهم اجرایی سال جاری در این شهرستان است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان با بیان اینکه با ایجاد 15 دهیاری جدید طی یک سال گذشته تعداد دهیاری‌های این شهرستان به بیش از 90 دهیاری رسیده است، عنوان کرد: راه‌اندازی سایت تلفن همراه مناطق کوهستانی، اورژانس 115 بخش گنبکی و راه‌اندازی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اقدامات طی یک سال گذشته در این شهرستان است.

وی راه‌اندازی شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبکی و اینترنت پرسرعت در این بخش، پیگیری زیرسازی شهرک صنعتی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: آبرسانی به روستاهای شهرستان در اولویت قرار دارد که در این راستا لوله‌گذاری 11 کیلومتر به دو روستا انجام شده است.

دادالله‌پور از نصب چهار مجموعه بازی برای کودکان در این شهرستان خبر داد و افزود: روشنایی معابر عمومی شهر ریگان و گنبکی و روستاهای بخش مرکزی، پیگیری مستمر در زمینه ثبت و اکتشاف معادن شهرستان از دیگر فعالیت‌های انجام شده طی امسال در این شهرستان است.

وی با اشاره به احداث 10 کیلومتر و بهسازی 42 کیلومتر راه روستایی در ریگان عنوان کرد: صدور مجوز سردخانه برای 14 هزار تن خرما در شهرستان از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان از پیگیری و اجرای طرح بزرگ جف در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه پیشرفت خوبی در این شهرستان دارد.

دادالله‌پور خاطر نشان کرد: احداث مسکن ویژه مددجویان بهزیستی، اجرای طرح‌ هادی و ایجاد پارک روستایی، توسعه شبکه برق، پیگیری طرح جامع شهر ریگان، احداث بندهای سیمانی و سنگی در دشت گنبکی نیز از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته در ریگان است.

انتهای پیام/80014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول