اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان خبر داد

برگزاری 25 دوره آموزشی در شهرک‌های صنعتی کرمان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان گفت: تا پایان سه ماهه سوم سال جاری یک‌هزار و 31 نفر در 25 دوره آموزشی شهرک‌های صنعتی استان شرکت کردند.

برگزاری 25 دوره آموزشی در شهرک‌های صنعتی کرمان

حمید قاسم‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دوره آموزشی صادراتی کردن شرکت‌های تولیدی و تجاری برای نفوذ به بازار بین‌الملل و موفقیت در تجارت برای شاغلان واحدهای صنعتی و انجمن‌های پسته، خرما و سنگ استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان بیان داشت: این دوره آموزشی که با استقبال زیادی روبه‌رو شد به مدت یک روز با موضوع قراردادها و مذاکرات تجاری بین‌المللی ادامه داشت.

وی عنوان کرد: تا پایان سه ماهه سوم سال جاری یک‌هزار و 31 نفر در 25 دوره آموزشی به میزان 220 هزار نفر ساعت در استان کرمان آموزش دیده‌اند.

قاسم‌نژاد خاطر نشان کرد: این دوره‌ها که تا پایان سال از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان برنامه‌ریزی شده شامل ایمنی حین کار، کنترل کیفیت آماری، آشنایی با مبانی تشریح الزامات و مستندسازی سیستم مدیریت بهداشت مواد غذایی، سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات مکانیزه است.

انتهای پیام/80020/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول