اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت عنوان کرد

فعالیت بیش از 700 شهرک صنعتی در کشور

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از فعالیت بیش از 700 شهرک صنعتی در کشور خبر داد.

فعالیت بیش از 700 شهرک صنعتی در کشور

سید محمدعلی سیدابریشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت شهرک‌های صنعتی در رونق اقتصادی کشور و به خصوص شهرهای کوچک، گفت: دولت برای فعال‌سازی شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک در شهرهای کوچک و بزرگ برنامه ویژه دارد.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور یادآور شد: در حال حاضر بیش از 700 شهرک صنعتی فعال در کشور فعالیت دارند و سعی داریم با حمایت از این شرکت‌ها به توسعه اقتصادی کشور کمک کنیم.

سیدابریشمی عنوان کرد: اولویت این سازمان تکمیل زیرساخت شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده  است که به دلیل کمبود امکانات راکد و یا نیمه فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرک‌های صنعتی احداث شده در مناطق مختلف کشور متناسب با ظرفیت آنها ساخته نشده است و همین موضوع به رکود و عدم فعالیت موثر این شهرک‌ها دامن زده است.

سید ابریشمی با بیان اینکه بیشتر مشکلات صنعتگران و صاحبان صنایع در شهرک‌های صنعتی به دلیل مشکلات بانکی و عدم همکاری بانک های عامل است تصریح کرد: تلاش ما این است که با رفع موانع و مشکلات پیش‌روی صنعتگران به رونق شهرک های صنعتی کمک کنیم.

وی اضافه کرد: عدم تامین و تجهیز زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی نیز به این دلیل است که اعتبارات شهرک‌های صنعتی در جاهای دیگر هزینه می‌شد و همین موضوع باعث رکود شهرک‌های صنعتی شده است.

انتهای پیام/82008/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول