اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد

واگذاری شهرک صنعتی خلخال به صاحبان صنایع

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی اردبیل از واگذاری مدیریت شهرک صنعتی خلخال به صاحبان صنایع خبر داد.

واگذاری شهرک صنعتی خلخال به صاحبان صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی عصر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی خلخال اظهار داشت: واگذاری این شهرک صنعتی در راستای اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی و به منظور افزایش مشارکت بخش خصوصی در اداره امور شهرک‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی خلخال به عنوان اولین شهرک صنعتی در سطح استان است که به بخش خصوصی واگذار شده و صاحبان صنایع در قالب شرکت خدماتی مسئول اداره شهرک می‌شوند.

ملاطفی تشکیل شرکت خدماتی در شهرک‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: واگذاری بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی می‌تواند علاوه بر حضور پررنگ صنعتگران، فضای مطلوبی را نیز در ارائه خدمات بهتر به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل بر ایجاد تعامل بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت خدماتی اشاره کرد و یادآور شد: کلیه امورات مربوط به اداره، حفظ و نگهداری از تأسیسات، امور زیربنایی و فضای سبز به شرکت خدماتی واگذار شده و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز بر انجام امورات نظارت می‌کند.

وی اضافه کرد: این شهرک با مساحت 24 هکتاری دارای کلیه امکانات زیربنایی در جنوب استان اردبیل احداث شده که در حال حاضر 69 قرارداد زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول