اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خبر داد

فسخ 15قرار داد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، از تعیین تکلیف 50 پرونده راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

فسخ 15قرار داد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرزاد محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری تصریح کرد: یکی از راه‌های پیشرفت اقتصاد کشور جذب سرمایه‌گذار و بالا بردن تولید است که شرکت شهرک‌های صنعتی در این امر نقش بسزایی دارد.

وی گفت: با عنایت به کمبود اراضی و درخواست‌های متقاضیان و در جهت اجرای تکالیف قراردادی و عدم ایفاء آنها از ناحیه برخی از متقاضیان، مستند به فصل(و) قراردادهای طرح تیپ حقوق انتفاعی، تعداد 15 فقره پرونده اراضی راکد فسخ قطعی شده و با احتساب قراردادهایی که در سال گذشته فسخ شده، در حال حاضر هیچ‌گونه قرارداد واگذاری زمین راکدی در شرکت وجود نداشته و بدین طریق شرکت از حیث فسخ قراردادهای راکد کاملا بروز است.

محمدی اظهار داشت: در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران که در بهمن ماه سال جاری برگزار شد وضعیت 50 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی بررسی شد.

وی گفت: از این تعداد 15 مورد فسخ قطعی به مساحت هشت هکتار صورت پذیرفت و 35 مورد دیگر منجر به فسخ مشروط، تجدید وقت و اعطای مهلت شد.

محمدی افزود: یکی از برنامه‌های که به طور جد و با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین محاکم قضایی در دست اقدام است، تعیین تکلیف واحدهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است و واحدهایی که پس از اعطای مهلت‌های قانونی اقدام به فعالیت نکنند، قرارداد آنها فسخ و عرصه به متقاضیان جدید واگذارمی‌شود.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول