اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

تداوم استقلال و عزت ایران وابسته به حفظ انقلاب است

امام جمعه دهدشت، پیشرفت‌های چشمگیر کشورمان در عرصه‌های مختلف را مرهون انقلاب اسلامی دانست و گفت: تداوم عزت و استقلال نظام اسلامی وابسته به حفظ انقلاب است.

تداوم استقلال و عزت ایران وابسته به حفظ انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی شامگاه دوشنبه در جشن «فجر انقلاب» که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شده بود، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب و طلوع خورشید انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: انقلاب امام تاریکی‌ها را در هم شکافت و فجر آفرید.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی کشور ما را به ذلت کشانده بود، ابراز داشت: دستاورد رژیم مستبد شاهنشاهی چیزی جز وابستگی در عرصه‌های مختلف نبود.

حسینی تصریح کرد: انقلاب امام ما را نجات داد و خورشید که طلوع کرد ذلت از دوش مردم ما برداشته شد.

امام جمعه دهدشت، عزت، سرافرازی، استقلال و شکوه ایران اسلامی را مرهون انقلاب دانست و افزود: پیروزی این انقلاب به برکت خون‌های شهیدان راه حق و نفس قدسی امام راحل بود.

حسینی با بیان اینکه این برکت امروز در جهان روشنی می‌بخشد تأکید کرد: خورشید انقلاب امروز در جهان درخشندگی دارد و ملت را بیدار کرد.

امام جمعه دهدشت با تبیین پیشرفت‌های مختلف کشور و نیز شهرستان کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: وقتی به قبل از انقلاب نگاه می‌کنیم اوج فقر، ذلت و وابستگی را می‌بینیم.

حسینی حکومت دیکتاتور و مستبد پهلوی را نوکر تمام عیار قدرت‌های سلطه‌گر خواند و گفت: این حکومت شایسته مردم ولایتمدار و متمدن ما نبود.

امام جمعه دهدشت حرکت انقلابی مردم به رهبری امام خمینی(ره) را در راستای برچیدن ظلم و فساد و رهایی از ذلت دانست و افزود: مردم تحمل حکومت پهلوی را نداشتند و با فریاد امام و علما هم‌صدا شده و وارد میدان شدند.

حسینی تأکید کرد: در چنین ایامی درخت انقلاب ثمر داد و امروز در دنیا سرافراز و سربلند نام ایران می‌درخشد و بیداری اسلامی شکل می‌گیرد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امام، شهیدان و گذشتگان وظیفه خود را به درستی انجام دادند، از انقلاب اسلامی به امانت گرانبهای در دست ما یاد کرد و ابراز داشت: شرف و عزت ما وابسته به حفظ این انقلاب است.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول