اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج:

انقلاب اسلامی ملت ایران را از انزوا خارج کرد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج گفت: انقلاب اسلامی عزت ملت ایران را که سال‌ها توسط حکام ظالم پایمال شده بود بازگرداند و این ملت را از انزوا خارج کرد.

انقلاب اسلامی ملت ایران را از انزوا خارج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موحد امان‌الهی امشب در دیدار جمعی از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی جایگاهی دارد به واسطه جانفشانی و ایثارگری هزاران شهیدی است که بدون کوچکترین چشمداشتی جانشان را در طبق اخلاص نهادند.

به گفته وی، اقتدار و عظمت امروز ملت ایران به واسطه ایثارگری و خون انسان‌های بزرگی است که در طول عمر با برکت انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی خونشان را فدای تثبیت و اقتدار انقلاب کردند.

فرزند شهید امان‌الهی با بیان اینکه انقلاب ایران به رهبری امام راحل و ایثارگری شهدای انقلاب از انزوایی که به حکم سران ظالم حکومتی ملت را در خود فرو برده بود، نجات داد، تصریح کرد: ملت ایران در طول بیش از 200 سال حکومت ظلم در سیاست خارجی و عرصه‌های داخلی کاملاً منزوی بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج تصریح کرد: امام راحل با بنیان نهادن حکومت دینی در این کشور حقی را که از ملت گرفته شده بود به آنان بازگرداند و ملت ایران را در تعیین سرنوشتشان سهیم کرد.

به گفته امان‌الهی، بخش عظیم سرمایه‌های این ملت تا قبل از پیروزی انقلاب به دلیل بی‌لیاقتی و عدم قدرت سران حکومتی به راحتی به دست چپاولگران و کشورهای استعماری مصادره شد.

وی تحقق عدالت اجتماعی را از دیگر تاثیرات انقلاب ایران خواند و گفت: توسعه، عمران و آبادانی و  محرومیت‌زدایی از چهره شهرها و روستاها از دیگر تاثیرات انقلاب الهی بود که به دست امام راحل بنا نهاده شد و توسط جانشین برحق ایشان پله‌های ترقی را پیموده است.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج، امروزه به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از امکانات رفاهی در دورترین روستاهای استان برای مردم تامین شده است.

امان‌الهی در پایان بر انتقال ارزش‌ها و بیان دستاوردهای نظام به جامعه به ویژه نسل جوان تاکید کرد و گفت: هر اندازه جوانان ما با اهداف و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند در دفاع و حفظ این ارزش‌ها موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام/79002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول