اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه منوجان:

عظمت انقلاب اسلامی به دلیل احیای شعارهای ناب محمدی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان گفت: عظمت انقلاب به این دلیل است که شعارهای ناب محمدی و عاشورایی را احیا کرد.

عظمت انقلاب اسلامی به دلیل احیای شعارهای ناب محمدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام مصیب رزاقپور امشب در جشن فجر انقلاب در روستای گشمیران منوجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست ما نرسیده است و با عزت و اقتدار در سراسر دنیا جاری است و ما باید از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان بیان کرد: انقلاب اسلامی به مثابه زلزله‌ای عظیم تمام دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داد و علمای علم سیاست انقلاب اسلامی را بزرگترین واقعه قرن حاضر می‌دانند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی انقلابی بود که توانست به شعار اولیه خود نه شرقی و نه غربی جامه عمل بپوشاند و عظمت انقلاب به این دلیل است که شعارهای ناب محمدی و عاشورایی را احیا و به دنیا ثابت کرد که می‌شود زیر چتر استکبار و استعمار و صهیونیست نبود، اما زندگی کرد.

رزاق‌پور تصریح کرد: همان طور که امام حسین (ع) آزاده زندگی کرد، انقلاب اسلامی ثابت کرد که هر جا حق مظلوم زیر پا گذاشته شود باید بلند شد و ما درخشش این نور را در تمام دنیا می‌بینیم.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به مدد خون شهدا تداوم داشته و در دنیا قد علم می‌کند و در این دنیا افتخار ما این است که نخستین کشور هستیم که پرچم حق را بلند کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان خاطرنشان کرد: دشمن هم‌اکنون انقلاب سلفی را در مقابل ما قرار داده است و سلفی‌ها مشکل دنیای اسلام هستند که در مقابل اسلام صف کشیدند، اما اسلام سلفی کف روی آب است و این انقلاب اسلامی است که ماندگار می‌ماند.

انتهای پیام/80006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول