اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور شعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

کمک به تحقق حماسه اقتصادی مهم‌ترین دغدغه بانک انصار

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک انصار در سال 92 سیاست‌های اقتصادی خود را در جهت کمک به تحقق حماسه‌ اقتصادی تبیین کرده است.

کمک به تحقق حماسه اقتصادی مهم‌ترین دغدغه بانک انصار

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، غلامحسین ملکی‌نژاد عصر امروز در مراسم اهداء جوایز ویژه بانک انصار شهرستان لنده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به تاریخچه بانک انصار اشاره کرد و گفت: بانک انصار در ابتدا با سرمایه‌ اولیه حضرت امام(ره) به عنوان صندوق پس انداز قرض‌الحسنه راه اندازی شد.

وی افزود: در سال 89 با توجه به سیاست‌های کلان اقتصادی این صندوق به بانک تبدیل و در جهت خدمات رسانی به اقشار ضعیف و کم درآمد قرار گرفت.

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این بانک هم اکنون در سراسر شهرستان‌های استان دارای شعبه است و سهام آن در فرا بورس و بورس نیز عرضه می‌شود.

ملکی‌نژاد افزود: این بانک خدمات عمومی خود را در جهت رضایت مشتریان قرار داده و همه ساله با برگزاری قرعه‌کشی‌هایی مشتریان خود را به قید قرعه تشویق می‌کند.

وی به اهداف بانک انصار اشاره کرد و متذکر شد: کمک به اقشار کم درآمد و خانواده‌های بی بضاعت و کمک به تحقق حماسه اقتصادی و بالا رفتن سطح تولید ملی در داخل مهمترین اهداف بانک انصار است.

ملکی‌نژاد یادآور شد: در سال گذشته با توجه به نوسانات اقتصادی در جهان این بانک توانسته به شرکت‌ها و گروه‌های اقتصادی و ‌lc‌ها  کمک هایی ارزی داشته تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این بانک سعی بر رعایت شئون و آداب اسلامی شده و سیاست‌های کلی بانکداری اسلامی در آن رعایت شده است.

ملکی‌نژاد به اعتبارات بانک اشاره کرد و افزود: اعتبارات بانک انصار تابع بسته سیاستی بانک مرکزی بوده و قسمتی از آن در مدیریت رؤسای شعب و مدیران استانی قرار دارد.

وی به بخشودگی جرائم معوقات بانکی اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر کسانی‌ که نسبت به پرداخت مطالبات بانک(معوقات) اقدام کنند از شش درصد بخشودگی جرائم برخوردار می‌شوند.

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: دستگاه‌های خودپرداز جدید بانک انصار خریداری شده ولی با توجه به تحریم‌ها تا کنون به دست بانک نرسیده و قرار است در آینده نزدیک با نصب آن‌ها مشکلات عابر بانک‌های شعب بانک انصار استان برطرف شود.

در پایان این مراسم، جایزه ویژه 500 میلیون ریالی بانک انصار به آقای علیرضا منصوری ساکن شهر لنده اهدا شد.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول