اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک انصار قزوین:

آبیک بازار هدف صنعت بانکداری قزوین است

مدیر شعب بانک انصار استان قزوین رسیدن به مرز بالندگی اجتماعی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه خدمات و فعالیت‌های بانک انصار دانست و گفت: آبیک می‌تواند بازار هدف صنعت بانکداری قزوین قرار گیرد.

آبیک بازار هدف صنعت بانکداری قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علی عابدی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان بانک انصار شعبه شهرستان آبیک اظهار داشت: بانک انصار می‌تواند به شهرستان آبیک به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی استان قزوین و وجود صنایع فعال خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد و بازار هدف صنعت بانکداری قرار گیرد.

وی افزود: شعبه بانک انصار پنج سال در شهرستان آبیک فعال است و با احداث ساختمان جدید تکریم عمومی شهروندان این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول ادامه داد: ساختمان شعبه بانک انصار شهرستان آبیک در شأن و منزلت مشتریان و برقراری عدالت اجتماعی و نظم و انضباط احداث شده است.

مدیر شعب بانک استان قزوین خاطرنشان کرد: رسیدن به مرز بالندگی اجتماعی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه خدمات و فعالیت‌های بانک انصار است.

عابدی در دسترس بودن خدمات، نظم و آراستگی و همدلی با کارمندان ارباب‌رجوع‌ها را از اصول و مولفه‌های مهم بانک انصار بیان کرد و افزود: در شعبه بانک انصار شهرستان آبیک هفت باجه برای رفاه حال شهروندان تعبیه شده است.

وی یادآور شد: ساختمان بانک انصار شعبه شهرستان آبیک در زمینی به مساحت 300 متر مربع و 10 میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/77006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول