اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان خبر داد

افتتاح 3500 نمایشگاه انقلاب در مدارس سراسر کشور

دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان از افتتاح 3 هزار و 500 نمایشگاه انقلاب در مدارس سراسر کشور هم‏زمان با دهه فجر خبر داد.

افتتاح 3500 نمایشگاه انقلاب در مدارس سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان، حامد علامتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اعتقاد به اصل ولایت فقیه از مهم‏ترین ویژگی‏های این اتحادیه است که سبب شده از ابتدای تاسیس تاکنون دچار انحراف نشود.

وی، مهم‏ترین رویکرد اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان را رویکرد تربیتی و حماسی آن دانست و افزود: این رویکرد همان رویکردی است که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان اظهار کرد: تقویت بنیه دینی، معرفتی، مهارتی، اجتماعی و علمی دانش‏آموزان از برنامه‏هایی است که در راستای این رویکرد در اتحادیه انجام می‏شود.

علامتی با اشاره به وجود 36 هزار شهید دانش‏آموز در کشور گفت: پای‏بندی به اصل ولایت فقیه، تقدیم شهدای دانش‏آموز و نیروهای انسانی متعهد و متخصص سه شاخصه مهم اتحادیه انجمن‏های اسلامی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان با اذعان به اینکه هر جا مدیر متعهد و دلسوزی را می‏بینیم قطعا در دوران دانش‏آموزی عضو این تشکل بوده است، تصریح کرد: از مهم‏ترین سیاست‏ها و مأموریت‏های این اتحادیه، نیروسازی و جریان‏سازی بین دانش‏آموزان است.

وی با بیان اینکه تربیت مدیران متعهد و دلسوز از اهداف اتحادیه در حوزه پسران است، افزود: این تشکل در حوزه دختران، نگاه دینی را برای رسیدن به الگوی متعالی در نظر دارد و تربیت مادر، همسر نمونه را قبل از فعالیت‏های اجتماعی برای تربیت دختران ضروری می‏داند.

علامتی با اشاره به تدوین چشم‏انداز 10 ساله برای اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان گفت: نظام جامع عملیاتی فکری و تربیتی که نقشه راه اتحادیه بوده، برای رسیدن به این چشم‏انداز مورد بررسی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان تصریح کرد: اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان به عنوان قدیمی‏ترین تشکل دانش‏آموزی، پاسداری از ارزش‏های اسلامی را مهم‏ترین هدف خود می‏داند.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول