اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خبر داد

برگزاری نمایشگاه ویژه تولیدات مشاغل خانگی در دهه فجر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از برگزاری نمایشگاه ویژه تولیدات مشاغل خانگی در دهه فجر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه ویژه تولیدات مشاغل خانگی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود اقلامی عصر امروز در جمع اعضای کمیته کارگری و کارفرمایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ویژه تولیدات مشاغل خانگی در همدان اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور تبیین مشاغل کسب و کار خانگی و صنایع دستی، توسعه و ترویج فرهنگ مشاغل خانگی و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای فروش تولیدات برگزار می‌شود.

وی آگاهی اجتماع از مشاغل خانگی و فواید آن را یک اصل ضروری دانست و افزود: ایجاد اشتغال، افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی، توزیع عادلانه ثروت و کارآفرینی را می‌توان بخشی از فواید مشاغل خانگی عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی و صندوق مهر رضا(ع) اقدام به برگزاری این نمایشگاه شده است.

وی گفت: در این زمینه به غرفه‌داران مشاغل خانگی تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 30 میلیون ریال و به بازدیدکنندگانی که حداقل یک میلیون ریال خرید کنند هر روز به قید قرعه به 450 نفر تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) پرداخت خواهد شد.

اقلامی افزود: در طول 9 روز برگزاری نمایشگاه که از فردا افتتاح می‌شود به 450 نفر به قید قرعه تسهیلات قرض‌الحسنه 20 میلیون ریالی پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: امید است با همفکری و همکاری بتوانیم بسترهای مناسب را برای توسعه مشاغل خانگی که موجب رشد و شکوفایی اقتصاد استان و توسعه کسب و کار می‌شود را فراهم کنیم.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول