اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

45/بهار92

‌60 ویژه‌برنامه دهه فجر در ادارات استان کردستان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان از برگزاری 60 ویژه‌برنامه در ادارات مختلف استان تا پایان دهه فجر خبر داد.

‌60 ویژه‌برنامه دهه فجر در ادارات استان کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی زندیه بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج کارمندان اداره‌کل گمرکات استان کردستان اظهار داشت: تا پایان دهه مبارک فجر سه پایگاه بسیج در سطح ادارات استان افتتاح خواهد شد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده‌های کارمند استان کردستان برای دومین بار توسط این سازمان و برگزاری بیش از 60 برنامه تا پایان دهه فجر در استان خبر داد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان اجرای جنگ شادی توسط ادارات با حضور خانواده‌های کارمندان شاغل و بازنشسته تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و بسیجیان کارمند متولد 12 تا 22 بهمن، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای کارمند، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین با موضوعات تبیین زوایا و ابعاد دشمنی استکبار و صهیونیسم با انقلاب اسلامی، رهیافت‌های سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر و آگاه‌سازی عواقب استفاده از ماهواره و راهکارهای مبارزه با آن را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان در سطح ادارات استان ذکر کرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی وی‍ژه دهه مبارک فجر در ادارات، جذب بسیجیان عادی و تبدیل عضویت بسیجیان عادی به فعال، برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت پیامکی و کتبی، کوهپیمایی و صعود کارمندان به ارتفاعات استان، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، اهدای خون کارمندان دستگاه‌های اجرایی و پیاده‌روی کارمندان خواهر و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه فجر است.

زندیه برگزاری مسابقه حفظ‌ و‌ قرائت قرآن بین کارمندان اداره ورزش و جوانان، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج پست بانک استان، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، حضور بسیجیان کارمند در قالب حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده کارمندان، اعزام به همدان و بازدید از موزه دفاع مقدس همدان و شرکت همه کارمندان در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در پایان گفت: بسیج کارمندان استان نیز مانند سایر رده‌های بسیج برای برگزاری باشکوه و تاثیرگذاری برنامه‌های دهه فجر تمام تلاش خود را به‌کار گرفته و برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته است.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول