اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

44/ بهار 92

حجت‌الاسلام مرادی: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از بند استبداد است

امام جمعه بیجار از دهه فجر به عنوان تولد دوباره برای ایران اسلامی یاد کرد و گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از بند استبداد است.

حجت‌الاسلام مرادی: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از بند استبداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی بعدازظهر امروز در مراسم جشن انقلاب در شهر توپ‌آغاج که با حضور جمعی از مسئولان و مردم در مسجد صاحب‌الزمان این شهر برگزار شد با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: تمامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهدای ایران اسلامی است.

به گفته وی، عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.

امام جمعه بیجار از دهه فجر به عنوان مقطع رهایی ملت ایران از بند استبداد یاد کرد و ابراز داشت: 22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب، امام و مقام معظم رهبری است.

مرادی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچگاه از حافظه تاریخ ایران و جهان پاک نخواهد شد بر ترویج و تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا میان اقشار مردم تأکید کرد.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه انقلاب ایران را رساترین فریاد تاریخ یعنی امام خمینی (ره) آن را رهبری کرد و به فرجام رساند، بر پایداری و حفظ آن در برابر زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

وی، انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بیان کرد و گفت: انقلاب ایران توسط عده‌ای قلیل اما با اعتقادی راسخ و وسیع نیروهای کفر و باطل را در هم کوبید و این پیروزی چشم جهانیان و قدرتمندان را خیره کرد.

مرادی، پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون القای روحیه خودباوری میان مردم عنوان کرد و گفت: مردم ایران با خودباوری و شناخت ظرفیت و توانمندی‌های خود به مقابله با ظلم و کفر برخاسته و با رهنمودهای امان راحل و به کارگیری آن توسط مردم انقلاب به پیروزی دست یافت.

همچنین ظهر امروز همزمان با سومین روز از گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، سه هزار و پنجاه و پنجمین واحد مقاوم‌سازی شده شهرستان بیجار در شهر توپ‌آغاج افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیجار نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، اذعان داشت: تاکنون برای مقاوم‌سازی این واحدها بیش از 25 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به روستاییان پرداخت شده است.

محمد مرادپور بیان کرد: 250 میلیون ریال اعتبار برای واحد مقاوم‌سازی شده شهر توپ آغاج هزینه شده است.

انتهای پیام/79015/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول