اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

38/ بهار 92

مشعل گاز در 14 روستای شهرستان سقز روشن شد

در سومین روز از دهه مبارک فجر، مشعل گاز در 14 روستای دیگر شهرستان سقز روشن شد.

مشعل گاز در 14 روستای شهرستان سقز روشن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فرماندار ویژه شهرستان سقز ظهر امروز در افتتاحیه این طرح‌ها ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای گل‌تپه اظهار داشت: امروز همزمان با روستای گل‌تپه، 13 روستای دیگر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند که با این احتساب تعداد روستاهای گازرسانی شده شهرستان سقز به 80 روستا رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت دین و ارزش‌های دینی پیروز شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته که باید این دستاوردها را به مردم معرفی کنند.

فرماندار شهرستان سقز با اشاره به خدمات مستمر شرکت گاز در شهرستان سقز خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر در گازرسانی به به روستاهای شهرستان سقز اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام شده و این امر موجبات رضایت‌مندی مردم مناطق روستایی شده است.

فخری ادامه داد: هم‌اکنون 80 روستای شهرستان سقز از نعمت گاز برخوردار هستند و امیدواریم با افتتاح گازرسانی به این 14 روستا تعداد خانواده‌هایی که از این نعمت محروم هستند به صورت چشم‌گیری کاهش یابد.

وی تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای رحیم‌آباد، علی‌آباد، طومار قامیش، قلعه کهنه صاحب، گلتپه، لگزی، خانقاه شیخ، چوملو، تیزآباد، چاغرلو، بالاقلو، پرچم، اخضرآباد و اسلام‌آباد صاحب با اعتبار 42 میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها خواهند بود.

فخری در پایان حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار مهم، ضروری و حیاتی برشمرد و افزود: همانگونه که امام راحل تاکید کردند حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است به طوری که حتی از نماز یومیه نیز الزامی‌تر است چراکه اگر لحظه‌ای مردم از پشتیبانی نظام غفلت کرده و پا عقب بشکند اشرار در این کشور مسلط شده و تمام دستاوردهای 35 ساله تضعیف می‌شود.

انتهای پیام/79010/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول