اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

آمادگی کشتی‌گیران مازندرانی در جام تختی

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: کشتی‌گیران مازندرانی آمادگی تصاحب مدال در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام تختی را دارند.

آمادگی کشتی‌گیران مازندرانی در جام تختی

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به آمادگی 15 کشور در این تورنمنت اظهار داشت: در دو روز گذشته برای شرکت در سی و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بین‌المللی جام تختی چند تیم خارجی وارد کشورمان شدند.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیرانی از مازندران در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تصریح کرد: در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد 25 کشتی‌گیر و در فرنگی نیز هشت کشتی‌گیر از مازندران به میدان می‌روند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور سه مربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: حسین نقیبی و حسین کریمی در تیم ملی آزاد و فرهاد اسماعیل‌نژاد در تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان سه مربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی در این تورنمنت هستند.

قادری با اشاره به حضور داور مازندرانی در این پیکارها ابراز داشت: رمضانعلی رمضان‌نژاد به عنوان داور ملی درجه یک در این مسابقات قضاوت می‌کند.

وی در پایان از برگزاری آزمون کنترل درجه مربیان در ساری خبر داد و افزود: این آزمون با حضور مربیان برتر کشور زیر نظر انستیتو در خانه کشتی ساری برگزار شد.

انتهای پیام/86005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول