اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی:

کشتی‌گیران استان مرکزی در بین 8 تیم برتر کشور قرار گرفتند

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی گفت: کشتی‌گیران استان در بین هشت تیم برتر کشور قرار گرفتند.

کشتی‌گیران استان مرکزی در بین 8 تیم برتر کشور قرار گرفتند

حمیدرضا کلهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کشتی‌گیران بزرگسال استان مرکزی برای نخستین‌ بار در دو بخش آزاد و فرنگی در بین هشت تیم برتر کشور قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در طی برگزاری چند مرحله مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان ساجد جلالی و محمد حاتم‌خانی موفق به کسب عناوین نایب قهرمانی کشور در اوزان 120 و 65 کیلوگرم شدند.

کلهر همچنین به مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز اشاره کرد و گفت: در کشتی آزاد در رده سنی نونهالان محمدرضا اسماعیلی و در رده سنی نوجوانان سجاد امیری موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و از سوی کادر فنی به عضویت تیم ملی درآمدند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به قهرمانی‌های اخیر کشتی‌گیران استان در تمامی رده‌های سنی در دو بخش آزاد و فرنگی امید است رده استان مرکزی در ارزیابی‌های فدراسیون از رتبه بیست و یکم ارتقاء یابد.

کلهر همچنین در خصوص برگزاری لیگ کشتی استان نیز تصریح کرد: مرحله آخر لیگ کشتی استان با حضور 7 تیم آزاد و فرنگی از شهرهای اراک، دلیجان، شازند و توره در تاریخ هجدهم بهمن ماه در مجموعه پنجم مرداد اراک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم فشارهای مالی سالیان اخیر تمامی برنامه‌های این هیئت به صورت منسجم در تمامی رده‌های سنی در حوزه‌های استعدادیابی و قهرمانی برگزار شده است و همچنین برنامه‌های راهبردی بسیاری نیز به فدراسیون کشتی کشور ارائه شده است.

کلهر در خصوص حضور داوران استان مرکزی در مسابقات کشوری و میادین بین‌المللی گفت: برای اولین بار دو داور موفق به کسب مدرک داوری بین‌المللی شده‌اند و درصدد هستیم تا با برگزاری دوره‌های باز‌آموزی و ارتقاء سطح بتوانیم داوران بیشتری در سطح بین‌المللی پرورش دهیم.

انتهای پیام/87003/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول