اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرکات کردستان‌:

‌ترانزیت‌ مشروبات الکلی از مرزهای رسمی کردستان به صفر رسید‌

مدیرکل گمرک کردستان گفت: ترانزیت‌ مشروبات الکلی از مرزهای رسمی استان به صفر رسیده است.

‌ترانزیت‌ مشروبات الکلی از مرزهای رسمی کردستان به صفر رسید‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد شهبازی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج اداره‌کل گمرکات کردستان در سنندج، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌ میلیون و 100 هزار مسافر از مرزهای استان تردد کرده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشدی 3 برابری داشته است.

وی افزود: آمار مسافران ورودی به استان بیش از خروجی‌ها بوده و خوشبختانه در زمینه ارائه خدمات نیز مشکلی نداشته‌ایم.

مدیرکل گمرکات کردستان با بیان اینکه استان کردستان از لحاظ ترانزیت مبدا رتبه دوم و از نظر ترانزیت مقصد رتبه پنجم را داراست، گفت: از لحاظ صادرات جزو 10 استان برتر کشور هستیم و تلاش برای ایجاد و ارتقاء این رتبه با جدیت دنبال می‌شود.

شهبازی در مورد ترانزیت مشروبات الکلی به استان نیز اظهار کرد: ترانزیت‌ مشروبات الکلی از مرزهای رسمی استان به صفر رسیده است.

وی در ادامه حاکم شدن تفکر بسیجی در بدنه این اداره‌کل و ادارات تابعه آن را ضروری دانست و گفت: راه‌اندازی و افتتاح پایگاه بسیج در این اداره‌کل نیز با همین هدف صورت گرفته است.

مدیرکل گمرکات کردستان ضمن تقدیر از سپاه استان در راستای همکاری‌های لازم برای راه‌اندازی این پایگاه اظهار کرد: تداوم این همکاری‌ها بعد از افتتاح نیز موجب تحقق اهداف این پایگاه و ترویج بیش از پیش روحیه بسیجی در میان همکاران می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه فصل مشترک همه ما بسیجی بودن و تلاش در راستای تحقق اهداف و خاستگاه‌های انقلاب است، بیان کرد: اداره امور با روحیه بسیجی، موجب می‌شود با کمترین امکانات مسیر پیشرفت و راه برون‌رفت از مشکلات را یافت.

وی در پایان تصریح کرد: وجود تفکر بسیجی در بدنه مدیریتی موجب تحول و تحقق اهداف به ویژه خدمت بیش از پیش به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول