اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محورهای مواصلاتی استان مرکزی صورت گرفت

نجات 473 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک توسط هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از نجات 473 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان طی 2 روز گذشته خبر داد.

نجات 473 نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک توسط هلال احمر

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای مواصلاتی استان مرکزی، امدادگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی به در راه‌ماندگان را بلافاصله با همکاری دستگاه‌های دیگر آغاز کردند.

وی ادامه داد: بر اثر بارش برف و کولاک در 24 ساعت گذشته در محورهای اراک ازنا، شازند هندودر و محور قدیم ساوه همدان تعدادی از خودروها گرفتار برف و کولاک شدند که خوشبختانه امدادگران جمعیت هلال‌احمر با امدادرسانی به موقع سرنشینان این خودروها را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: طی این مدت به دلیل مسدود شدن محورها، 473 نفر از مسافران در برف گرفتار شدند که از این تعداد 452 نفر در محور دلیجان به سلفچگان و 21 نفر در محور توره توسط نیروهای امدادی نجات یافته و اسکان موقت شدند.

سلیمی افزود: همچنین در این مدت 9 خودروی گرفتار در برف و کولاک نیز توسط نیروهای امدادی نجات یافت.

به گفته وی، 90 کنسرو نیز بین در راه‌ماندگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از مردم خواست که در فصل سرما و به ویژه بارش برف و باران از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم، وسایل گرمایشی و خوراکی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/87005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول