اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان زنجان:

مسافران از تردد‌های غیر ضروری در محورهای زنجان اجتناب کنند

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر ادامه ناپایداری‌های جوی در استان گفت: شهروندان به طور جدی از مسافرت‌های غیر ضروری در محورهای زنجان پرهیز کنند.

مسافران از تردد‌های غیر ضروری در محورهای زنجان اجتناب کنند

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره ناپایداری‌های جوی در استان زنجان اظهار داشت: این وضعیت جوی منجر به لغزندگی محورهای مواصلاتی استان شده است.

* بسته بودن تهم - چورزق

وی از بسته بودن محور تهم - چورزق خبر داد و اضافه کرد: جاده زنجان - طارم و زنجان دندی هم به دلیل کولاک‌های مقطعی لغزندگی دارند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان ادامه داد: گردنه‌های قلی کندی و چایرلو در ابتدای محور زنجان دندی به دلیل کولاک‌ لغزنده است.

این مسئول با اشاره به حاکمیت سرمای شدید در سطح استان زنجان به ویژه جاده‌ها تصریح کرد: سرما، وزش باد، احتمال بارش و کولاک تردد در محورهای استان زنجان را نیازمند احتیاط و استفاده از تجهیزات ایمنی مخصوص زمستان کرده است.

رشتیانی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر ادامه ناپایداری‌های جوی در استان زنجان ابراز داشت: شهروندان به طور جدی از مسافرت‌های غیر ضروری در محورهای استان زنجان پرهیز کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد وضعیت اتوبان زنجان - قزوین یادآور شد: این محور در کیلومتر 70 تا 90 به هنگام وقوع بارش با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان خاطرنشان کرد: اتوبان زنجان به قزوین به هنگام ناپایداری جوی در کیلومترهای شهرهای بین صائین قلعه، هیدج تا خروجی خرم‌دره دچار کولاک و سرمای بسیار شدیدی می‌شود که در برخی مواقع منجر به بسته شدن این محور می‌شود.

* فوت یک نفر در محور زنجان به دندی

این مسئول از وقوع یک تصادف در جاده زنجان- دندی در اوایل شب گذشته خبر داد و گفت: در این تصادف دو کامیون با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

رشتیانی محل وقوع تصادف را کیلومتر 13 محور زنجان – دندی اعلام کرد و افزود: در این تصادف سرنشینی که به صورت اتفاقی سوار یکی از کامیون‌ها شده بود جان خود را از دست داده است.

وی دلیل تصادف دو خودروی کامیون را در محور زنجان به دندی عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل خودرو اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به برودت هوا در استان زنجان اذعان داشت: شهروندان باید از مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت الزام برای انجام سفر از امکانات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول