اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز خبر داد

اسکان 40 مسافر محصور در برف توسط هلال احمر نطنز

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: 40 مسافر که بر اثر کولاک برف در محور آزادراه نطنز ـ اصفهان دچار مشکل شده بودند، توسط این جمعیت اسکان داده شدند.

اسکان 40 مسافر محصور در برف توسط هلال احمر نطنز

اصغر سلطانی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس نطنز اظهار داشت: بر اثر شدت بارش برف و کولاک در این مسیر، 120 نفر دچار مشکل تردد خودرو و سرمازدگی شده بودند که توسط تیم‎های عملیاتی امداد و نجات هلال احمر، امدادرسانی به آنان انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در شب گذشته سه تصادف در آزادراه نطنز ـ اصفهان رخ داد که دو تیم عملیاتی، وظیفه یاری‎رسانی به مردم این محورها را بر عهده داشتند و چهار مصدوم این تصادفات را به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود نیز از واژگونی شش دستگاه خودروی سبک و سنگین براثر بارش برف و لغزندگی طی 24 ساعت گذشته در محور جاده ترانزیت بادرود ـ اردستان خبر داد.

علی کفاشی به خبرنگار فارس گفت: در این حوادث جداگانه، تعداد پنج نفر از سرنشینان خودروها زخمی شدند که با تلاش نیروهای امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر و اورژانس بادرود پس از انجام اقدامات اولیه، به بیمارستان فاطمیه شهر بادرود منتقل شدند.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی به‌خصوص در شرایط برفی، زنجیرچرخ و وسایل گرم‌کننده همراه داشته باشند.

انتهای پیام/63025/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول