اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان:

بودجه دانشگاه باهنر کرمان‌ 86 میلیارد تومان تعیین شده است

رئیس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در لایحه بودجه سال‌ آینده مبلغ بودجه دانشگاه باهنر کرمان‌ به 86 میلیارد تومان افزایش یافته است.

بودجه دانشگاه باهنر کرمان‌ 86 میلیارد تومان تعیین شده است

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از کرمان، ‌نصرالله گرامی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه باهنر کرمان اظهار داشت: اگر همت بلند مرحوم افضلی‌پور و همسر ایشان بانو فاخره صبا نبود، شاید هنوز هم دانشگاهی به این عظمت در کرمان وجود نداشت و بدون شک‌ حضور معنوی این دو انسان فرهیخته، این واحد دانشگاهی را بالنده و شکوفا می‌کند.

وی افزود: زمانی پذیرش مسئولیت دانشگاه شهید باهنر کرمان در بدترین شرایط اقتصادی کشور و استان بودیم و سال گذشته نیز با کسری بودجه مواجه بودیم.

گرامی عنوان کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان به لحاظ تعداد دانشجو رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده، اما از نظر تخصیص بودجه دارای جایگاه بیست و دوم است.

وی با بیان اینکه بودجه‌بندی مراکز آموزش عالی بر اساس واقعیت‌ها نبوده است، ابراز داشت: ‌با تلاش‌های انجام شده موفق شدیم در لایحه بودجه سال آینده مبلغ 31 میلیارد تومان بودجه دانشگاه را به 86 میلیارد تومان افزایش دهیم.

گرامی خاطر نشان کرد: سال گذشته تنها 70 درصد از بودجه تعیین شده به دانشگاه شهید باهنر کرمان اختصاص یافت و معوقه پنج ماه اول اساتید و معوقه هفت ماه کارمندان هنوز دریافت نشده است.

وی گفت: با وجود همه مشکلات مالی، دانشکده تربیت بدنی تکمیل شد و در سال جاری آن را تحویل گرفتیم و در کنار مسجد دانشگاه نیز حسینیه احداث شده و خوابگاه دختران مجرد نیز در مهر ماه تحویل گرفته شد.

رئیس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: معاونت‌های دانشگاه در هیچ طیف سیاسی نبودند و تنها تعصب ما در مورد مسائل اخلاقی بود که آبروی هیئت علمی و مجموعه حفظ شود.

گرامی افزود: همکاری نهادهای مختلف در داخل و خارج از دانشگاه موجب شد تا مدیریت دانشگاه به درستی انجام گیرد.

وی بیان داشت: برخی دارایی‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان شناسایی و مستندسازی شده و برخی نیز باید در مورد آنها اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/80017/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول