اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ایرانجوان بوشهر:

دلیل 6 دقیقه وقت اضافه و بوسیدن داور بعد از بازی را نفهمیدیم

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: اتفاقات مسجد سلیمان عجیب بود اول اینکه نفهمیدیم چرا داور بازی 6 دقیقه وقت اضافه منظور کرد و بازی که تمام شد همه بازیکنان حریف داور را می‌بوسیدند.

دلیل 6 دقیقه وقت اضافه و بوسیدن داور بعد از بازی را نفهمیدیم

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ظرفیت باخت را داریم، به هر حال فوتبال است و برد و باخت دارد اما اتفاقات مسجد سلیمان عجیب بود اول اینکه نفهمیدیم چرا داور بازی 6 دقیقه وقت اضافه منظور کرد، بازی که تمام شد همه بازیکنان حریف داور را می‌بوسیدند.

وی افزود: داوری که فصل قبل هم بازی آخر آنها را داوری کرده و بحث‌برانگیز بوده این‌ها به جای خود ما پنج تماشاگر بوشهری در ورزشگاه داشتیم که یکی از آنها پیرمردی 70 ساله است.

سرمربی ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: در پایان بازی داور چهارم چنان با او برخورد بدی کرد و وی را هل داد که به گریه افتاد واقعا آن برخورد مرا ناراحت کرد و نمی‌توانم آن صحنه را که به چشم خود دیدم را فراموش کنم.

دلگرم تصریح کرد: مسجد سلیمانی‌ها برای حضور در لیگ برتر همه دست به دست هم داده‌اند هوادارانشان در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند در بوشهر ما نه تنها حمایت مالی نمی‌شویم که روی سکوها هم تیممان غریبه است.

وی ادامه داد: به تنهایی و بی‌پولی‌مان عادت کرده‌ایم چون 4 میلیون پول هتل نداریم نتوانستیم برنامه سفر به مسجد سلیمان را جوری بچینیم که تیم آنجا استراحت و تمرین لازم را داشته باشد ابومسلم را می‌بریم کسی حتی 100 هزار تومان به بچه‌ها پاداش نمی‌دهد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر خاطرنشان کرد: شما ببینید رقیبان ما در بالای جدول چه تیم‌هایی هستند نفت مسجد سلیمان و نفت و گاز گچساران دغدغه مالی ندارند، پیکانی‌ها 60 درصد قراردادهایشان را پرداخت کرده‌اند هر چه فریاد زدیم کمتر شنیدند. واقعا خسته شده‌ایم.

سرمربی ایرانجوان در پایان یادآور شد: با وجود شکست همه چیز دست خودمان است تیمی که برای ماندن در لیگ یک بسته شده بود حالا مدعی صعود است اما هیچ‌کس نیست تا به بچه‌ها خسته نباشید بگوید امیدوارم در بازی با آلومینیوم هواداران تنهایمان نگذارند.

انتهای پیام/66006/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول