اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گفت‌‌وگوی فارس با دروازه‌بان خرم‌آبادی ایرانجوان

کرم‌اللهی: کاسه گدایی به دست نگرفته‌ایم / مسئولان به داد ایرانجوان برسند

دروازه‌بان ایرانجوان بوشهر با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: ما گدا نیستیم و کاسه گدایی هم دست نگرفته‌ایم، اما مسئولان بوشهر به داد ایرانجوان برسند.

کرم‌اللهی: کاسه گدایی به دست نگرفته‌ایم / مسئولان به داد ایرانجوان برسند

اصغر کرم‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر خواستار توجه مسئولان به تیمش شد و اظهار کرد: بازی ابومسلم یک بازی مرگ و زندگی بود بچه‌ها به خوبی واقف هستند که کوچکترین لغزش می‌تواند صدرنشینی  ما را به خطر بیندازد، ابتدای بازی غافلگیر شدیم، شاید گل آنها تلنگری بود تا به خودمان بیاییم. ورود صادق گشنی روند بازی را عوض کرد هر وقت صادق سرحال باشد ایرانجوان خوب بازی می‌کند و اگر خدای ناکرده صادق سرحال نباشد تیم ما هم سرحال نیست، این پسر در میانه میدان یک وزنه است به شرط آنکه قدر خود را بداند.

دروازبان ایرانجوان پیرامون شرایط مالی تیمش بیان کرد: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است! وضعیت را که همه می‌دانند سال گذشته با وجود حاشیه‌ها تا این لحظه بیش از 40 ، 50 درصد پولمان را گرفته بودیم، اما امسال که تیم بهتری داریم حاشیه هم نداریم و صدر جدول هم هستیم وضعیت مالی اصلاً خوب نیست.

وی بیان کرد: می‌دانید که تا پول نباشد در هر کاری دچار مشکل خواهید شد، بخصوص در کارگروهی مثل فوتبال، بچه‌های ما خانواده دارند به هزار امید و آرزو به بوشهر آمده‌اند تا مثلاً برای آینده خود برنامه‌ریزی کنند،اگر کسی در بوشهر صدای ما را می‌شنود به داد ایرانجوان برسد.

کرم‌اللهی تصریح کرد: ما گدا نیستیم، کاسه گدایی هم دست نگرفته‌ایم فقط می‌گوییم وقتی داریم برای این شهر زحمت می‌کشیم و خود را به آب و آتش می‌زنیم، نه اینکه بگوییم چیزی به ما نمی‌رسد اما لطفاً قدردان زحمات بچه‌ها باشند، مدیریت باشگاه با چنگ و دندان برای حفظ تیم تلاش می‌کند اما آن‌ها تنها هستند، تیم در حال از هم پاشیدن است ارگان‌هایی مثل شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان و استانداری کمک کنند، داخل خودمان را سوزانده بیرون هم مردم خیلی زجر می‌کشیم.

این ورزشکار بوشهری مطرح کرد: اگر قرار بود صعود نکنیم بعد از چند هفته به پایین جدول سقوط می‌کردیم و اکنون برای بقا می‌جنگیدیم! حتماً قدرتی داشته‌ایم که تاکنون صدر جدول هستیم، بضاعت ما را با پیکان، نفت مسجد سلیمان، نفت و گاز گچساران و مس رفسنجان مقایسه کنید، خدا کمک کرد، کادر فنی و بچه‌ها زحمت کشیده‌اند و هواداران حمایت کرده‌اند تا اینجای جدول بمانیم فردا که تیم صعود کند نمی‌گویند اصغر کرم‌اللهی تیم را لیگ برتری کرده می‌گویند ایرانجوان بوشهر لیگ برتری شد دیگر فرد مهم نیست، مسئولان پشت ما را خالی نکنند.

دروازه‌بان با تجربه ایرانجوان در مورد مصدومیتش از ناحیه کتف و پا هم اشاره کرد: دو سالی که در ایرانجوان هستم با مصدومیت روبرو شده‌ام اما هیچ‌گاه کم نگذاشته‌ام خدا را شاهد می‌گیرم از شدت درد مجبورم با پای غیرتخصصی به توپ ضربه بزنم  وقتی پای عشق به مردم و هواداران به میان می‌آید همه دردها فراموش می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از بازی‌های خانگی ایرانجوان استقبال چشمگیری نمی‌شود، بیان کرد: این سوال را از طرفداران بپرسید شهر من (خرم آباد) آرزوی داشتن چنین تیمی را دارد هرجای بوشهر پا می‌گذارم صحبت از ایرانجوان و شاهین است، شاهین تیم پرطرفدار بوشهر وضعیت خوبی ندارد اما حالا که ایرانجوان سرپاست و حرف‌هایی برای گفتن دارد بوشهری‌ها به ورزشگاه بیایند تا دلگرم شویم.

کرم‌اللهی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما در بوشهر مانند یک بچه یتیم است، نه کسی احوال ما را می‌داند  و به قول بوشهر‌ی‌ها پرس ما نمی‌کنند اگر تیم در استان دیگری بود و در آستانه لیگ برتری شدن بود مسئولان برای کمک به تیم صف می‌کشیدند قول می‌دهم اگر مسئولان در این روزهای سخت کنار ما باشند با حمایت هواداران و غیرت بچه‌ها لیگ برتری شویم. 

انتهای پیام/66006/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول