اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سردرگمی ایلامی‌ها در نخستین روزهای توزیع سبد کالا

توزیع سبد کالا در استان ایلام بسیاری از شهروندان این استان را دچار سردرگمی کرده است.

سردرگمی ایلامی‌ها در نخستین روزهای توزیع سبد کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نگرانی و سردرگمی‌ قشر زیادی از مردم استان ایلام طی روزهای اخیر به دلیل تعلق نگرفتن هدیه دولت به آنهاست.

بسیاری از همشهریان ایلامی می‌گویند که در همسایگی ما افرادی هستند که استطاعت مالی آنها خیلی بیشتر از ما بوده، اما این هدیه به آنها تعلق گرفته و ما بی‌نصیب مانده‌ایم. فقدان توزیع مناسب در برخی از شهرستان‌های تابعه ایلام نیز از دیگر نقایص اجرای این طرح است.

یکی از شهروندان در صف تهیه سبد کالا گفت: از ساعات اولیه صبح وارد صف شده، اما با گذشت 3 ساعت هنوز موفق به دریافت سبد کالا نشده‌ام.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مسئولان امر باید فروشگاه‌های بیشتری را به این امر اختصاص می‌دادند.

وی ادامه داد: اگر بسیاری از فروشگاه‌های ایلام اقدام به توزیع سبد کالا می‌کردند، بدون تردید این میزان صف وجود نداشت.

یکی دیگر از شهروندان ایلامی که جزو قشر شریف کارگران نیز هست در این باره گفت: به من و خانواده تحت تکفلم سبد کالا تعلق نگرفته است.

موسی جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با مراجعه به خیلی از دستگاه‌های دولتی در استان از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، فرمانداری و ... موفق به پاسخ قانع کننده‌ای در این باره نشدم. بسیاری از ادارات خود را مسئول انتخاب افراد و توزیع سبد کالا به آنها ندانسته و اعلام می‌کردند که ما تنها وظیفه تامین و توزیع را داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این باره به خبرنگار فارس گفت: برای دریافت سبد کالای رایگان چندین محل در ایلام در نظر گرفته شده است، البته مردم برای دریافت سبد کالای رایگان عجله نکنند.

وی ادامه داد: با توجه به تامین اقلام مورد نیاز سبد کالای رایگان و نامحدود بودن زمان توزیع، ضروری است که مردم از هرگونه شتاب و تشکیل صف برای دریافت این سبد خودداری کنند.

این مسئول با اشاره به تعیین مراکز توزیع و تامین اقلام گفت: چهار فروشگاه با هشت مرکز در دو نوبت صبح و عصر توزیع سبد کالای رایگان را آغاز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: فروشگاه رفاه با دو شعبه واقع در بلوار مدرس و خیابان سمندری وظیفه تامین کالای مددجویان بهزیستی، مددجویان کمیته امداد امام خمینی، کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری را به عهده دارد.

مهدوی تصریح کرد: فروشگاه اتکا با سه شعبه مختلف در خیابان آیت‌الله حیدری، محله فرهنگیان و تیپ امیرالمومنین (ع) در خدمت نیروهای مسلح و بازنشستگان لشگری است.

وی ادامه داد: فروشگاه امکان با دو شعبه واقع در بلوار شهید مدرس و خیابان رسالت وظیفه توزیع سبد کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام افزود: فروشگاه فرهنگیان نیز واقع در خیابان علوی، روبه‌روی تربیت بدنی استان آماده تحویل سبد مربوط به فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهروندی در قالب هیچ یک از گروه‌های فوق نبوده، اما مشمول دریافت سبد کالا شده است، می‌تواند با مراجعه به هر یک از فروشگاه‌های تعیین شده نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام کند.

مهدوی مدارک لازم جهت دریافت سبد کالا را کارت ملی و کارت بانکی دریافت یارانه نقدی عنوان کرد.

انتهای پیام/2246/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول