اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد

فراخوان مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از فراخوان نخستین مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در همدان خبر داد.

فراخوان مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در همدان

محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: فراخوان نخستین مسابقه طراحی پوستر راهیان نور با هدف عمق‌بخشی و ارزش‌گذاری بیشتر به این رویداد فرهنگی در همدان آغاز شده است.

وی افزود: آثار ارسال شده باید به شکل فایل رایانه‌ای JPG و با وضوح 300dpi بوده و حداقل در اندازه A4 طراحی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه پوستر راهیان نور به 2 روش خواهد بود، عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تاکید کرد: شرکت‌کنندگانی که آثارشان پس از انتخاب به بخش رقابتی راه می‌یابد باید فایل پوستر را در ابعاد 70×50 سانتی‌متر با فرمت tiff و با وضوح 300dpi  و قالب رنگی CMYK به دبیرخانه تحویل دهند.

زمردیان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 25 بهمن‌ماه سال‌جاری است، اظهار کرد: در پایان این مسابقه از نفرات اول تا سوم به ترتیب با پنج، سه و 2 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و چاپ پوستر تجلیل خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی sajed.hamedan@gmail.com و یا آدرس پستی همدان چهارباغ بعثت مابین خیابان‌های هنرستان و شکریه شماره 302 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان ارسال و یا با شماره‌های 8279000 و 8256636 تماس بگیرند.

انتهای پیام/89032/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول