اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

35/بهار92

همایش پیاده‌روی بانوان در سنندج برگزار شد

همایش پیاده‌روی بانوان شاغل در ادارات استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار شد.

همایش پیاده‌روی بانوان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصر صادقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان اظهار کرد: این همایش به همت کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کردستان و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور 60 نفر از بانوان شاغل در ادارات استان انجام شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد شور و نشاط میان بانوان، ترویج فرهنگ ورزش و میثاق با آرمان‌های شهدا است.

نصر صادقی همچنین تلاش برای داشتن روحیه سالم و جسمی سالم در زنان شاغل در ادارات استان و تقویت روحیه همراهی و سلامت را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان یادآور شد: امسال در ایام دهه فجر با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر انجام شده برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

نصرصادقی بازدید از زندان بند نسوان سنندج، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم مولودی‌خوانی و برگزاری همایش‌های ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌هایی دانست که به مناسبت ایام دهه فجر در استان انجام می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان تلاش برای مشارکت بانوان خانه‌دار و همراهی آنان در برنامه‌های ایام دهه فجر را ضروری خواند و گفت: در برنامه‌های یاد شده از بانوان خانه‌دار و شاغل ادارات دعوت می‌شود.

وی در پایان انقلاب اسلامی ایران را ثمره رشادت و جوانمردی رزمندگان و شهدای اسلام دانست و گفت: قطعا بدون حضور بانوان و نقش‌آفرینی آنان در کنار مردان انقلاب اسلامی ایران به پیروزی نمی‌رسید.

گفتنی است؛ همایش پیاده‌روی بانوان شاغل در ادارات استان صبح امروز از میدان حجاب سنندج تا کوه آبیدر این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/79007/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول