اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع سالانه

عملکرد یکساله هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم بررسی می‌شود

عملکرد یکساله هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم امروز با حضور اعضای مجمع عمومی این هیئت مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

عملکرد یکساله هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سال گذشته در چنین ایامی بود که مجموع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم سردار کاظم مجتبایی را با کسب حداکثر آراء به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب کرد و حالا قرار است بعد از یکسال عملکرد این هیئت مورد بررسی قرار بگیرد.

مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم امروز به منظور بررسی عملکرد این هیئت در یک سال قبل، با حضور محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و سید مهدی غیاثی مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار خواهد شد.

البته در مجمع هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم که سال گذشته با حضور 14 نفر از واجدین شرایط رای دادن مجمع انتخابات هیئت سه‌گانه این استان برگزار شد و کاظم مجتبایی را برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم انتخاب کرد علاوه بر مباحث فنی در خصوص راهکارهای رشد و توسعه ورزش‌های سه‌گانه و چگونگی رفع موانع پیشرفت، موضوع مالی نیز بررسی می‌شود.

این در حالی است که در سال 91 و در چنین زمانی، تنها کاندیدای ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم سردار کاظم مجتبایی فرمانده حال حاضر نیروی انتظامی استان قم بود که در قم چهره نام آشنایی است و با رای اعتماد اعضای مجمع این هیئت، جایگزین مهدی توکلی فرمانده سابق نیروی انتظامی قم و رئیس پیشین هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم شد.

این در حالی است که مسئولیت ریاست ورزش‌های سه‌گانه در طول دو سال قبل از آن را سردار مهدی توکلی بر عهده داشته است ولی توکلی به دنبال انتقال از قم به تهران، این مسئولیت را واگذار کرد و مجتبایی در مدت کوتاهی سرپرست هیئت سه‌گانه قم بود تا مجمع انتخابات برگزار شود و رئیس جدید را انتخاب کند.

در حالی که 14 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم بودند، هیچ یک از اعضای واجد شرایط رای دادن در این مجمع غیبت نداشت و به همین خاطر 14 نفر رأی خود را به گلدان جمع‌آوری آرای مأخوذه انداختند.

با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان قم تمام 14 رأی خود را به کاظم مجتبایی دادند تا وی به عنوان جانشین سردار مهدی توکلی مسئولیت ریاست هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم را تا سال 1395 عهده‌دار شود.

انتخاب کاظم مجتبایی به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم در حالی صورت گرفت که وی در مسئولیت‌های قبلی خود در نیروی انتظامی در دیگر استان‌ها نظیر این مسئولیت را بر عهده داشته و از تجربیات خوبی در این رشته بهره می‌برد.

سه‌گانه از رشته‌های دو و میدانی، دوچرخه‌سواری و شنا تشکیل شده است و قم در رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی سه‌گانه کشور یکی از استان‌های مطرح و موفق به شمار می‌رود و در حال حاضر داوران و مربیان مطرحی در این رشته دارد.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول