اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صالح به فارس خبر داد

اعزام ورزشکاران قمی به سه‌گانه قهرمانی کشور با 2 هفته تاخیر

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم از اعزام تیم قم به پیکارهای سه‌گانه قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف خبر داد.

اعزام ورزشکاران قمی به سه‌گانه قهرمانی کشور با 2 هفته تاخیر

احمد صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قرار بود ورزشکاران قمی دهه اول بهمن ماه به پیکارهای سه‌گانه قهرمانی کشور اعزام شوند اما این اعزام با حدود دو هفته تاخیر در دهه سوم بهمن ماه انجام خواهد پذیرفت.

وی افزود: مسابقات قهرمانی سه‌گانه کشور، دهه سوم بهمن ‌ماه برگزار خواهد شد و با برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم که ریاست آن را سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم بر عهده دارد، قرار است تیمی قوی در این پیکارها حضور یابد.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم اضافه کرد: تیم‌هایی که به نمایندگی از استان‌های مختلف در مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور حضور می‌یابند، قرار است در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در تلاش برای کسب مقام‌های اول تا سوم تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور بنا به درخواست تعدادی از ورزشکاران و هیئت‌های استانی به تعویق افتاده است، بیان داشت: پیش از این و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی فدراسیون سه‌گانه قرار بود رقابت‌های قهرمان کشوری سه‌گانه در روزهای یازدهم و دوازدهم بهمن‌ ماه سال جاری به میزبانی بندر ماهشهر برگزار شود.

صالح تصریح کرد: با این حال به دلیل همزمان شدن این رقابت‌ها با امتحانات ورزشکاران دانشجو و بنا بر درخواست‌های مکرر ورزشکاران و هیئت‌های استانی، فدراسیون با نگاه مثبت به درخواست‌ها و با برنامه‌ریزی مجدد زمان برگزاری این پیکارها را نیز تغییر داد.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظر فدراسیون در روز بیست و دوم بهمن ماه ورزشکاران بدون دغدغه و نگرانی و با روحیه‌ای مضاعف می‌توانند در مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور حضور یابند، در حالی ‌که این موضوع نیز موجب بالارفتن کیفیت مسابقات خواهد شد.

دبیر هیئت سه‌گانه استان قم ابراز داشت: در حالی‌ که این مسابقات در پنج رده سنی برگزار می‌شود، ورزشکاران رده سنی نونهالان باید متولدین یازدهم دی‌‌ ماه سال 1378 تا دهم دی‌‌ ماه سال 1381 باشند که ورزشکاران این رده سنی در 150 متر شنا، سه کیلومتر دوچرخه‌سواری و 700 متر دو و میدانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی عنوان داشت: همچنین در رده سنی نوجوانان تنها متولدین یازدهم دی‌ ماه 1376 تا دهم دی ‌ماه سال 1378 حق شرکت در مسابقات را دارند و رقابت آن‌ها در 350 متر شنا، 10 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 2 هزار و 500 متر دو و میدانی به انجام خواهد رسید.

صالح افزود: در رده سنی جوانان تنها ورزشکارانی که متولد یازدهم دی‌ ماه سال 1373 تا دهم دی‌ ماه سال 1376 باشند مجوز شرکت در مسابقات را دارند و در شنا مسافت 750 متر، دوچرخه‌سواری مسافت 20 کیلومتر و دو و میدانی مسافت پنج کیلومتر با یکدیگر پیکار می‌کنند.

دبیر هیئت سه‌گانه استان قم اذعان کرد: در رده سنی زیر 23 سال یا رده سنی امید متولدین دهم دی‌ ماه سال 1369 تا یازدهم دی‌‌ ماه سال 1373 می‌توانند در مسابقات حضور یابند در حالی که رقابت آن‌ها در یک‌هزار و 500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 10 کیلومتر دو و میدانی انجام خواهد شد.

دبیر هیئت سه‌گانه استان قم در پایان اظهار داشت: در نهایت اینکه در رده سنی بزرگسالان متولدین دهم دی‌ ماه سال 1369 به بالا حق شرکت در رقابت‌ها را دارند در حالی که جدال آن‌ها برای کسب مقام‌های اول تا سوم در شنا یک‌هزار و 500 متر، دوچرخه‌سواری 40 کیلومتر و دو و میدانی 10 کیلومتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول