اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تعیین رئیس جدید انجام می‌شود

آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست 4 هیئت ورزشی قم

دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز ثبت نام از کاندیداهای احراز ریاست چهار هیئت ورزشی قم خبر داد.

آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست 4 هیئت ورزشی قم

محسن دوعلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه دوره چهار ساله ریاست هیئت‌های ورزشی کبدی، هاکی و دو و میدانی استان قم به پایان رسیده است و رئیس هیئت پینگ‌پنگ نیز از ادامه فعالیت خود در این هیئت ورزشی استعفا کرده است، از واجدین شرایط احراز ریاست دوره جدید این هیئت‌های ورزشی ثبت‌نام می‌شود.

وی بیان داشت: البته افراد علاقه‌مند به شرکت در مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی مورد نظر باید شرایطی نیز داشته باشند که تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از سه ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم برخوردار باشند.

دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی صفحه اول شناسنامه، فتوکپی کارت پایان خدمت با معافیت دائم یا عضویت رسمی در نیروها مسلح، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، ارائه برنامه پیشنهادی کوتاه مدت و میان مدت و نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت نیز از جمله مدارک مورد نیاز کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی کاراته، گلف و کشتی هستند.

وی افزود: در بین شرایط در نظر گرفته شده برای کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی استان قم در این دوره، گزینه ارائه برنامه پیشنهادی شامل برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و نیز نحوه تامین منابع مالی هیئت از مهم‌ترین موضوعاتی ا‌ست که کاندیداهای این هیئت‌ها باید برای تحقق آن برنامه ویژه داشته باشند.

دوعلی با اشاره به روسای دوره‌های چهار ساله اخیر این هیئت‌ها عنوان داشت: در طول چهار سال گذشته عباس استواری در هیئت کبدی، محمد دهشتی در هیئت هاکی و ابوالقاسم اکرمی در هیئت دو و میدانی استان قم مسئولیت ریاست این هیئت‌ها را بر عهده داشته‌اند، ضمن اینکه با وجود اینکه مدت زمانی حدود کمتر از یک سال از انتخابات هیئت پینگ‌پنگ می‌گذرد، عباس اشعری فرد از مسئولیت ریاست خود در این هیئت استعفا کرده و با ثبت نام از کاندیداهای مورد نظر بار دیگر انتخابات این هیئت نیز برگزار می‌شود.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: بر اساس تبصره 2 ماده 7 آیین نامه هیئت‌های ورزشی از روز پنجم بهمن ماه ثبت نام از متقاضیان احراز پست ریاست هیئت‌های ورزشی «پینگ‌پنگ، کبدی، هاکی و دوومیدانی» آغاز شده و افراد واجد شرایط می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه 12 بهمن ماه در این خصوص اقدام کنند.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول