اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اجازه نمی‌دهم حق جانبازان در کهگیلویه و بویراحمد ضایع شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه نمی‌دهم حق جانبازان در کهگیلویه و بویراحمد ضایع شود.

اجازه نمی‌دهم حق جانبازان در کهگیلویه و بویراحمد ضایع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدموسی خادمی شامگاه یک‌شنبه برای دومین شب متوالی در جمع جانبازان 70 درصدی ساکن یاسوج حاضر شد و به مدت دو ساعت مشکلات آنها را شنید و برای پیگیری این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار که معاونین پشتیبانی، سیاسی و عمرانی استاندار به همراه باقرزاده مدیرکل روابط عمومی و موحدپور مدیرکل دفتر استاندار و داربام مسئول پی‌گیری و رابط استانداری با جانبازان حضور داشتند ابتدا هر یک از جانبازان مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند.

اهم مشکلات جانبازان 70 درصد استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به موضوع درمان، مسکن و اشتغال فرزندان بود که استاندار قول رفع برخی از این مشکلات را داد.

سید موسی خادمی در این دیدار با بیان این‌که بسیاری از مشکلات ملی است و از عهده استان خارج است، اظهار کرد: اما پاره‌ای دیگر از مشکلات وجود دارد که با عزم درون استانی می‌توان آن‌ها را برطرف کنیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای تکمیل بیمارستان تخصصی سلمان از اعتبارات ملی و استانی استفاده خواهیم کرد.

خادمی ادامه داد: اکنون مجوزی برای استخدام نداریم اما هرگاه مجوزهای استخدام فرزندان جانبازان صادر شد اجازه نخواهیم داد که حق این قشر در درون استان ضایع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این قشر حق بزرگی به گردن این کشور و ما مسئولان دارند، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم حق مسلم جانبازان با پارتی‌بازی از بین برود.

خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود به تصمیم برای ساماندهی گلزار شهدای یاسوج اشاره کرد و در ادامه از بانک‌ها خواست تا تسهیلات تکلیفی را به جانبازان در این استان بپردازند.

وی در ادامه از استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد گفت و افزود: استانی که از بسیاری امکانات رایج برخوردار نیست طبیعی است که جانبازان هم در آن از برخی حقوق خود محروم می‌شوند.

انتهای پیام/2571/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول