اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن آشوریان ارومیه:

22 بهمن ماه متعلق به همه ادیان و اقوام ایرانی است

رئیس انجمن آشوریان ارومیه گفت: 22 بهمن ماه به عبارت دیگر جشن پیروزی انقلاب به پیروان همه ادیان و اقوام مختلف اعم از ترک، کرد، لر، فارس و ... تعلق دارد.

22 بهمن ماه متعلق به همه ادیان و اقوام ایرانی است

استانلی سیمونز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: بهمن یک اتفاق متعلق به ایرانی بوده و به این بستگی ندارد که فرد حتما مسلمان باشد یا اینکه مسیحی نباشد بلکه همه اقشاری که در مملکت ما زندگی می‌کنند‌، می‌توانند در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه با این انقلاب از سال‌های نخست زمانی که امام به خاک کشور تشریف آورد مانوس هستیم، ادامه داد: از روزی که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به خاک کشور قدم گذاشته و 12 بهمن ماه رقم خورد اقلیت‌های دینی با آحاد ملت همراهی می‌کنند.

این فعال جامعه آشوریان ارومیه با اظهار به اینکه برای صیانت از نظام و کشور حتی از دادن جانباز و شهید نیز دریغ نکرده‌ایم، ادامه داد: در این راه خانواده‌های پیروان ادیان توحیدی شهید و جانباز هم به رهبر و انقلاب تقدیم کرده‌، تا پای جان سعی و کوشش کرده‌اند تا این انقلاب در جهان جایگاه شایسته خود را بیابد.

سیمونز ادامه داد: از سال 57 تاکنون در برهه‌های مختلف اعم از جنگ تحمیلی با این انقلاب و نظام همراه شده‌ایم و برای خودمان قدم برداشتن در این وادی را نه‌تنها افتخار بلکه وظیفه دانسته‌ایم چون در این کشور زندگی می‌کنیم و همیشه در سایه نظام و انقلاب زندگی راحتی داشته‌ایم.

وی شعارهایی که نسبت به عدم‌راحتی اقلیت‌های مذهبی در سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر منتشر شده و به آن دامن زده می‌شود را بی‌اساس دانست و بیان داشت: همه این شعارها و اکاذیب یک ریشه داشته و به صورت یک شکل توسط لابی صهیونیسم استخراج  و انتشار می‌یابد.

رئیس انجمن آشوریان ارومیه این قبیل مسائل را دور از حقیقت دانست و خاطرنشان کرد: در این کشور زندگی خوبی داریم همه مراسم‌های دینی، مذهبی و فرهنگی را در نهایت آسایش و آزادی برپا می‌کنیم، هیچ‌گونه مشکلی نداشته‌ایم و این را همیشه گفته‌ایم ما از بیرون قیم نخواسته‌ایم.

وی با اظهار به اینکه در مملکتی که زندگی می‌کنیم، با اعماق وجود به آن عشق می‌ورزیم، تاکید کرد: ما در سرزمین آبا و اجدادی خود زندگی آرام و آزادی کامل داشته و همه مشکلات را در چارچوب خانواده و درون نظام حل می‌کنیم و به استمداد و دلسوزی اجانب احتیاج پیدا نخواهیم کرد به طوری که فرزندان خود را با این نگرش تربیت می‌کنیم.

انتهای پیام/61002/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول