اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مرند:

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تقویت اتحاد مردم و نظام است

فرمانده سپاه مرند گفت:حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تقویت اتحاد مردم و نظام را رقم خواهد زد.

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تقویت اتحاد مردم و نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، علی قویدل امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران هدف از اجرای برنامه‌های متنوع دهه فجر امسال را شناساندن ماهیت دهه فجر و انقلاب اسلامی به آحاد مردم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام راحل با تقدیم صدها شهید گرانقدر حاصل شده است، افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی، نشست‌های سیاسی، برگزاری یادواره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان با محوریت استکبارشناسی و استکبارستیزی از مهم‌‌ترین سرفصل‌های برنامه‌های اجرایی سپاه مرند در این دهه مبارک است.

فرمانده سپاه ناحیه مرند در ادامه اجرای برنامه‌های مردمی در مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس همچنین استفاده سخنرانان برجسته از شهرستان و استان برای آحاد ملت را ضروری دانست.

وی اظهار کرد: برنامه‌های اجرا شده در این دهه با کمترین اعتبار و بودجه و با کمک و همیاری مردم برگزار می‌شود که نشان از توجه بیشتر بسیج، سپاه و مردم به اقتصاد مقاومتی است.

قویدل، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر را از مهم‌ترین اولویت‌های این ناحیه عنوان کرد.

وی، اجرای چند یادواره شهدا، همایش فصلی بازنشستگان، اجرای نمایشنامه‌خوانی فجر، برگزاری مسابقات فوتسال صالحان با 50 تیم، غبارروبی گلزار شهدا، ویزیت رایگان بهداری ناحیه، دیدار با خانواده‌های شهدا و اجرای بزرگ‌ترین نشست بصیرت و روشنگری با شرکت 2 هزار بسیجی را از برنامه‌های شاخص این ناحیه در دهه فجر امسال توسط ستاد کمیته بسیح ذکر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرند در ادامه بزرگ‌ترین ویژگی برنامه‌های این ناحیه را در همه طول سال، صرفه‌جویی، پیشبرد اهداف نظام و ابتکار که شعار ریاست سازمان بسیج مستضعفین است، اعلام کرد.

وی افزود: حضور خود مردم به عنوان ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی به مخصوص در راهپیمایی 22 بهمن، اتحاد بین مردم و مسئولان را قوت داده و باعث حیرت دشمنان اسلام خواهد شد.

انتهای پیام/60001/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول