اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌ای دیگر از حماسه سیاسی ملت ایران است

فرماندار کرج گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال نیز به طور قطع با حضور گسترده مردم برگزار و جلوه‌ای دیگر از حماسه سیاسی این ملت خواهد بود.

راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌ای دیگر از حماسه سیاسی ملت ایران است

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری فرمودند و مردم ما در روز 24 خرداد و با حضور گسترده و باشکوه در انتخابات، حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

وی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و اجرای ویژه‌ برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌هایی که برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کرج طراحی شده، به صورتی است که در اجرای آنها مردم نقش و محور اصلی هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در کرج گفت: علت تاکید ویژه‌ای که به حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های یوم‌الله مبارک فجر داریم، این است که انقلاب ما مردمی‌ترین انقلاب قرن‌‌های اخیر است و تا به امروز نیز مردم حامی اصلی انقلاب‌، ولایت و دستاوردهای جمهوری اسلامی هستند.

ایرانی خاطرنشان کرد: پس از مردمی بودن برنامه‌های دهه مبارک فجر، موضوع مهم دیگری که در دستور کار طراحان و برنامه‌ریزان قرار داشت، طراحی و اجرای برنامه‌ها به صورتی است که پیام اصلی انقلاب اسلامی را به نسل‌های دوم و سوم انقلاب به درستی منتقل کند.

وی تاکید کرد: برنامه‌های سالگرد غرور‌آفرین انقلاب اسلامی در شهرستان کرج به نحوی طراحی و اجرا می‌شود که جوانان و نوجوانان بیش از گذشته با اصول، ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهیدان آشنا شوند.

معاون استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن گفت: دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های بسیاری برای جدایی مردم ما به ویژه نسل جوان از ولایت و انقلاب در سال‌های اخیر انجام داده‌اند که با هوشیاری و درایت این ملت خنثی شده است.

ایرانی گفت: مردم ایران در سال جاری یک‌بار با حضور در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند و به طور قطع حضور گسترده و پرشکوه آنها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال جلوه‌ای دیگر از خلق حماسه سیاسی توسط آنها خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: مردم شهرستان کرج نیز همواره در راه ولایت و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب پیش‌ قدم بوده و امسال نیز با حضور گسترده در راهپیمایی بار دیگر با ولایت تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول