اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سومین روز از ایام دهه فجر انجام می‌شود

برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در چایپاره

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: به مناسبت سومین روز از ایام دهه فجر جشنواره بازی‌های محلی و بومی در چایپاره برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در چایپاره

ولی سمرقندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت دهه فجر باید به گونه‌ای برگزار شود که مقام و منزلت انقلاب در افکار نسل جوان گنجانده شود.

وی افزود: تهیه زندگی نامه و وصیتنامه شهدای انقلاب و ارسال به مدارس و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط مسئولان ادارات در منزل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های اجرایی در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

سمرقندی تصریح کرد: نشست‌های فرهنگی و تربیتی و مسابقات ورزشی در تمام مدارس شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق در مدارس منتخب استان متناسب با موضوع روز سخنرانی خواهند کرد و از اهداف انقلاب برای دانش‌آموزان سخن خواهند گفت.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد: مسابقه والیبال بازنشستگان فرهنگی و مسابقه شطرنج دانش‌آموزان مدارس متوسطه دخترانه توسط مدیریت آموزش و پرورش در سالن شهید باهنر شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت مدارس سردشت از شهرک صنعتی شهرستان بازدید خواهند کرد.

سمرقندی اعلام کرد: گفتمان حجاب و عفاف و انقلاب اسلامی در کلیه مدارس خوی برگزار خواهد شد همچنین گفتمان دانش آموزی توسط معاونت پرورشی نقده در مدرسه  شهید مطهری صورت می‌گیرد.

وی افزود: مسابقات فوتسال والیبال، تنیس، طناب‌زنی در شهرستان شوط توسط کارشناسی تربیت بدنی در کلیه مدارس برگزار می‌شود.

سمرقندی اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی و فرهنگی – هنری در مدارس اول و دوم متوسطه شاهین‌دژ با مدیریت آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های سومین روز از دهه فجر است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برنامه کوهپیمایی فرهنگیان به مدیریت اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در کوه‌های اطراف بوکان اجرا می‌شود.

سمرقندی با اشاره به گرامیداشت سنن هر قومی، افزود: جشنواره ورزش‌های بومی و محلی در مدرسه شبانه روزی حاجیلار چایپاره با مدیریت آموزش و پرورش این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61007/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول