اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی:

جشنواره‌های غذاهای بومی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر چندین جشنواره غذاهای بومی و محلی در این استان برگزار می‌شود.

جشنواره‌های غذاهای بومی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مهردخت قوپرانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در دومین روز از دهه فجر در جاجرم، جشنواره غذایی بانوان شاغل در استانداری در هشتمین روز از دهه فجر در بجنورد را از جمله این جشنواره‌ها  عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای ده‌ها عنوان برنامه توسط کمیته بانوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار کرد: در این راستا دوره آموزشی آسیب‌های اجتماعی در روستای سست اسفراین برای بانوان به اجرا در می‌آید.

قوپرانلو افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شیروانی، بازدید از کمپ ترک اعتیاد زنان در این شهرستان، همایش فجر نور در دوره‌های پرورش قارچ در فاروج، همایش بانوان با موضوع نقش اخلاق و تربیت و سلامت روان و بهداشت روانی در خانواده در فاروج، اعزام مبلغ به خوابگاه مدارس دخترانه در اسفراین و برگزاری مسابقات دارت ویژه بانوان شاغل در سالن علیدخت را از برنامه‌های این کمیته به همین مناسبت اعلام کرد.

وی افزود: نشست بانوان دستگاه‌های اجرایی، بانوان فرهیخته در استانداری،‌ دوره آموزشی بهداشت باروری، بازدید از طرح‌های اشتغالزایی دختران و زنان گرمه، برگزاری دوره آموزش گیاهان دارویی در روستای گلیان، اجرای دوره آموزشی کارآفرینی بانوان، اعزام کاروان سلامت به روستای اتیمز اسفراین، همایش ورزشی صبحگاهی در سالن ملت بجنورد از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان به شمار می‌رود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و معلولان از جمله برنامه‌های این دهه از سوی کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان است، ادامه داد: برپایی کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی بانوان، برگزاری گفتمان دینی در اسفراین، برگزاری نشست‌ها با موضوع پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در شیروان به همین مناسبت برنامه ریزی شده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی نقش حجاب در حفظ حریم خانواده ویژه مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی استان هم در پنجمین روز از دهه فجر در بجنورد خبر داد.

قوپرانلو نشست قشر عادی زنان، آشنایی شیوه پخت غذای سالم، نمایشگاه عکس و نقاشی در اسفراین را از دیگر برنامه‌های این روز از دهه فجر اعلام کرد.

وی گفت: همایش شعرخوانی بانوان فرهنگی در شیروان، برگزاری دوره آموزشی شور زندگی در بجنورد، برپایی مسابقات ورزشی شنا، شطرنج و تنیس روی میز در اسفراین، افتتاح مسکن مهر مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در شیروان، برگزاری کارگاه آموزشی افزایش جمعیت در گرمه، راه‌اندازی کاروان محرومیت‌زدایی و همایش تجلیل از فعالان قرآنی و اهدای جهیزیه به نوعروسان در گرمه از جمله برنامه‌های این ایام در استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول