اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

آغاز اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون کشور در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون از روز یک‌شنبه در زنجان آغاز شده است.

آغاز اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون کشور در زنجان

ایرج رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه این اردو از روز یک‌شنبه به میزبانی استان زنجان آغاز شده و تا 18 بهمن ماه ادامه دارد. اظهار داشت: اردوی تیم ملی بدمینتون در رده سنی بزرگسالان است و تیم ملی متشکل از هفت ملی‌پوش بوده که چهار نفر زنجانی هستند.

وی به محل برگزاری این اردو اشاره کرد و افزود: این اردو در آکادمی بدمینتون استان زنجان برپا شده است و مربی تیم نیز صادق کرباسچی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین به آخرین مرحله اردوی تیم ملی ووشو جوانان کشور در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این اردو اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه است.

این مسئول با بیان اینکه سومین مرحله اردوی انتخابی تیم‌ملی ووشو جوانان در زنجان برگزار شد، یادآور شد: این اردو با حضور 15 ورزشکار در دو بخش ساندا و تالو در زنجان آغاز شده است که تا 19 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

رحمانی به ورزشکاران حاضر در این مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشکاران بخش ساندا در وزن منهای 48 کیلوگرم عزیزالله علی‌مرادی از کرمان، وزن منهای 52 کیلوگرم مهدی محمدی از زنجان، وزن منهای 56 کیلوگرم عرفان آهنگریان از مازندران، وزن منهای 60 کیلوگرم علی مولایی از زنجان، وزن منهای 65 کیلوگرم جواد کرمی از زنجان، وزن منهای 70 کیلوگرم محسن شهبازی از قزوین، وزن منهای 75 کیلوگرم میلاد عارفی‌مقام از لرستان، وزن منهای 80 کیلوگرم سینا خلیلی از آذربایجان‌غربی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به بخش تالو اشاره کرد و گفت: همچنین در بخش تالو نیز در رده سنی نونهالان طاها بدیعی و شاهین بنی‌طالبی از اصفهان در اردو حضور دارند.

وی به رده سنی نوجوانان اشاره کرد و یادآور شد: در این رده سنی امیرحسین سلطانی از زنجان، و محمدامین تیموری از هرمزگان حضور دارند. همچنین در رده سنی جوانان مجید حسنلو از زنجان، مهدی مختارپور از چهارمحال و بختیاری و امیر دارابی از مرکزی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

این مسئول به مربیان تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سرمربی تیم‌ ملی ووشو جوانان رامین موحدنیا است. همچنین مربیان تیم‌ملی بخش ساندا منصور نوروزی و کیوان شیر آقایی و مربی تیم‌ملی بخش تالو تیمور بنی‌طالبی است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از کسب رتبه نخست کسب عنوان قهرمانی در مسابقات شطرنج آزاد دشتستان توسط ورزشکار زنجانی خبر داد و تاکید کرد: میثم خطیبی ورزشکار زنجانی مقام قهرمانی مسابقات شطرنج آزاد دشتستان بوشهر را کسب کرده است.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور 10 استان کشور و به مدت شش روز انجام شد که هفت بهمن با معرفی شطرنج‌بازان برتر به پایان رسید. میثم خطیبی ورزشکار زنجانی در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد کشور به صورت 9 دور و به روش سوئیسی و با حضور 60 شطرنج‌باز انجام شد، عنوان نخست را از آن خود کرده است.

گفتنی است، تیم‌ملی ووشو جوانان ایران، خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان که قرار است از 20 تا 27 اسفندماه امسال در آنتالیای ترکیه برگزار شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/73007/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول