اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30/بهار92

افتتاح 134 پروژه مختلف با 110 میلیارد ریال اعتبار در کامیاران

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر 134 پروژه با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 134 پروژه مختلف با 110 میلیارد ریال اعتبار در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، سروش روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی روستایی این شهرستان، اظهار داشت: جای شکرگزاری دارد که بعد از 35 سال از عمر انقلاب هنوز توجه به عمران و آبادانی در کانون توجه مسئولان نظام قرار دارد.

فرماندار کامیاران یادآور شد: به میمنت دهه مبارک فجر امسال 134 پروژه با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های توسعه‌ای در شهرستان کامیاران مطلوب است به نحوی که اکنون علاوه بر بهره‌مندی روستاها از نعمات آب، برق  تلفن و گاز، 50 درصد از واحدهای مسکونی در روستاهای این شهرستان مقاوم‌سازی شده‌اند.

روحانی گفت: کسب رتبه‌های برتر عمرانی، علمی، پژوهشی، پزشکی و سایر بخش‌ها در عرصه ملی و جهانی از سوی جوانان، به دلیل برخورداری آنان از ایمان و معنویت است که شاخص قدرت ایران را افزایش داده است.

فرماندار شهرستان کامیاران ضمن اشاره به مشکل اصلی تمام روستاها در زمینه ساماندهی فاضلاب، گفت: برطرف کردن مشکل فاضلاب روستایی به عنوان یک طرح ملی در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری مسئولان و برنامه‌های دولت تدبیر و امید این مشکل هر چه زودتر مرتفع شود.

روحانی بیان کرد: تا به امروز ایمان موجب سربلندی و کسب مدارج عالی ملت شده است و توجه به این شاخص‌ها مسیر پیشرفت را تسهیل کرده و ایران را به کشوری قدرتمندتر از وضعیت موجود تبدیل خواهد کرد.

فرماندار کامیاران افزود: اتلاف وقت به ضرر مردم و به ویژه جوانان است چراکه استفاده صحیح از فرصت‌ها و زمان بود که انقلاب باشکوه ایران را به پیروزی رساند.

وی با تأکید ویژه بر توجه ویژه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: این امر تکلیفی شرعی و دینی و از کلیدهای موفقیت ما در زندگی است.

روحانی در پایان گفت: از دیگر دستورات ضروری اسلام نفاق و زکات است که برای مسلمانان حیات‌بخش بوده و لزوم زنده‌نگه داشتن آن بر تمامی ما مسلمانان ضروری است.

انتهای پیام/79018/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول