اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28/ بهار 92

50 درصد منازل روستایی کامیاران مقاوم‌سازی شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کامیاران گفت: تا پایان سال 92 بیش از 50 درصد روستاییان این شهرستان تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی را دریافت کرده‌اند.

50 درصد منازل روستایی کامیاران مقاوم‌سازی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، حمید روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح چهار هزار و نهصد و پنجاه و پنجمین واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی در روستای تیلکو کامیاران اظهار داشت: این واحد با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن شهرستان کامیاران گفت: در بخش مرکزی شهرستان تاکنون بالغ بر 4 هزار و 28 نفر از سرپرستان خانوارهای روستایی مبنی بر مقاوم‌سازی خانه‌هایشان به این اداره معرفی شده‌اند.

روحانی افزود: تاکنون پرونده 3 هزار و 796 نفر از معرفی‌شدگان عقد قرارداد شده که حدود 3 هزار و 287 واحد از آن مقاوم‌سازی شده و پایان کار دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان کامیاران در خصوص فعالیت‌های مقاوم‌سازی در بخش موچش از توابع این شهرستان نیز اظهار داشت: در این بخش 2 هزار و 545 نفر معرفی شده‌اند که 2 هزار و 145 نفر از آنها منجر به عقد قرارداد شده و هزار و 668 واحد از تسهیلات مقاوم‌سازی بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: 13 هزار و 300 خانوار در روستاهای بخش مرکزی شهرستان کامیاران سکونت دارند که تا پایان سال 92 بیش از 50 درصد آنان از تسهیلات مقاوم‌سازی منازل روستایی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، مزار شهدای گرانقدر روستای تیلکو غبارروبی و عطرافشانی شد و از خانواده‌های دو نفر از شهدای شاخص این روستا تجلیل شد.

انتهای پیام/79018/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول